הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בידוד ב-218 אלף דולר: רובי וויליאמס נדבק בקורונה, וזה הולך לעלות לו לא מעט כסף
וויליאמס התבשר לאחרונה כי נדבק בנגיף הקורונה, בעודו בחופשה משפחתית חלומית באיים הקריביים. הזמר ומשפחתו יאלצו להתבודד באחוזה אותה שכרו, וזה הולך לעלות להם 218 אלף דולר

הזמר רובי וויליאמס נדבק בקורונה במהלך חופשה משפחתית עם אשתו, וארבעת ילדיהם המשותפים. מספר ימים בלבד לאחר שנחתו ופתחו את החופשה החלומית, וויליאמס החל להרגיש רע, עבר בדיקת קורונה ונמצא חיובי. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ווילאמס

לאחר התשובה החיובית, נגזר על המשפחה לשהות בבידוד, כך שהם אינם יכולים לחזור לביתם. וויליאמס ומשפחתו נאלצים להעביר את הבידוד בוילה אשר שכרו, שעולה 106 אלף דולר לשבוע ימים. במילים אחרות, הבידוד של הזמר (14 יום) הולך לעלות לו כ-218 אלף דולר תמימים. 

זו לא הפעם הראשונה בה וויליאמס בבידוד. לפני מספר חודשים, נכנס לבידוד לאחר שחזר מסיבוב הופעות. וויליאמס החליט להיכנס לבידוד ביחד עם אשתו, מחשש להדביק את הילדים. כזכור, הזמר הקפיד לתעד בסיום הבידוד, את האיחוד המרגש של המשפחה. 

כזכור, לא מזמן וויליאמס כמעט איבד את חייו בעקבות הרעלת כספית חמורה במיוחד, זאת בעקבות דיאטה מיוחדת אשר ניסה, במהלכה אכל דגים פעמיים ביום. אשתו, איידה פילד, היא זו שדרשה מהזמר שילך להיבדק מיד, זאת לאחר החמרה במצבו הבריאותי, ולמעשה, הצילה את חייו. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE