הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הולך בדרכו של אבא: בנם של הזוג הלוהט ביותר בביצה, ויקטוריה ודיוויד בקהאם חושף קעקוע מפתיע ורומנטי במיוחד
לאחר שהתארסו, ברוקלין בקהאם החליט שזה לגמרי הטיימינג הנכון לקעקע על העורף מכתב אהבה מארוסתו ניקולה פלץ. ואם תהיתם, זה בהחלט לא הקעקוע הראשון של הכוכב הצעיר

בהחלט ניתן להגיד שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ. נראה כי הבן של דיוויד בקהאם (המקועקע בעצמו) לגמרי הולך בדרכו של אביו. לאחר לא מעט קעקועים, הגיע תורו של קעקוע רומנטי במיוחד: מכתב אהבה שארוסתו כתבה עבורו. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכתב האהבה על עורפו של בקהאם

״אני רוצה שתדע כמה אני אוהבת אותך, יש לך את הלב הטוב ביותר שפגשתי. אנחנו יכולים לעבור הכל ביחד״ זהו רק חלק קטן מהמכתב הארוך שניקולה כתבה, שקיבל כתובת חדשה: העורף של בקהאם. ברוקלין שיתף תמונה של הקעקוע החדש בחשבון האינסטגרם, וזכה ללא מעט תגובות נלהבות ומתרגשות מצד עוקביו. 

נראה כי כמו לאביו, גם לבקהאם הצעיר חיבה עזה לקעקועים. על פי דיווחים, לברוקלין למעלה משלושים קעקועים, כאשר לפחות חמישה מהם (כולל החדש) נעשו כמחווה רומנטית לארוסתו, ביניהם ניתן למצוא קעקוע של שמה, זוג עיניים זהים לשל ניקולה, ועוד. 

הזוג הצעיר התחיל לצאת ב-2019, ומאז הם בלתי נפרדים ואף דואגים לשתף את אהבתם ברשתות החברתיות. בחודש יולי האחרון, יצאו השניים בהצהרה מרגשת וסיפרו לעולם כי התארסו. כזכור, שבועיים לאחר ההצעה, ברוקלין כתב: ״אני האדם הכי בר מזל, ביקשתי מהנפש התאומה שלי להתחתן והיא הסכימה״.


הזוג הצעיר, בקהאם ופלץ

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE