הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רק מתחסנים יקבלו צ'ק פדרלי על סך 1,400$": חבר קונגרס רפובליקני מציע כי רק מקבלי חיסון קורונה יזכו לקבלת סיוע
חבר הקונגרס סטיב סטיברס ממדינת אוהיו מציע כי רק אמריקאים אשר הסכימו להתחסן יהיו זכאים לחבילת התמריצים הפדרלית - "אני מקווה שהממשל יבחן אפשרות זו מכיוון שאנחנו באמת קונים משהו עם ה-1,400 דולר שלנו - וזו חסינות העדר" אמר

חבר קונגרס רפובליקני אמר כי הוא מסכים לחלוקת הצ'קים והתמריצים על סך של כ-1,400 דולר לאמריקאים, אך רק בתנאי שאלה אשר יקבלו את הכסף יסכימו לקבל את החיסון לנגיף הקורונה.

הנציג סטיב סטיברס ממדינת אוהיו אמר ביום חמישי כי הוא מעוניין שג'ו ביידן יעמיד את תשלומי התמריץ הכלכליים שמאות מיליוני אמריקאים נואשים לקבל רק עבור אותם האנשים שחוסנו.

"אני מקווה שהממשל יבחן אפשרות זו מכיוון שאנחנו באמת קונים משהו עם ה-1,400 דולר שלנו - וזו חסינות העדר", אמר סטיברס לאתר יאהו פייננס. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עד עתה, ביידן קרא לתוכנית סיוע כלכלית בסך 1.9 טריליון דולר לאחר שהעביר חבילת תמריצים בסך 900 מיליארד דולרים.

סטיברס לא ציין כיצד מניעת תמריצים מאמריקאים שנרתעים מלקחת את חיסון ה-COVID אכן יעזור, אך אמר שאם ממשלת ארה"ב תצטרך לקבל טריליוני דולרים נוספים של חוב הרי שזה צריך להיות "בשביל הדברים הנכונים".

"הדבר המהיר ביותר שעלינו לעשות אם אנו באמת רוצים לעזור לעם האמריקאי, הוא להפעיל מחדש את הכלכלה הזו - להחזיר אנשים לעבודה, להחזיר ילדים לבית הספר, לקבל לעצמנו את חסינות בעדר, להפיץ את החיסון במהירות ככל שנוכל ולהעלות את קצב הספיגה".

"זו הסיבה שהייתי מוכן לקבל חבילת תמרצים על סך של 1,400 דולרים אם אנשים יהיו מוכנים לקחת את החיסון", הוסיף.

דבריו של סטיבר מגיעים מכיוון שחברות רבות, כולל חברות תעופה ומקומות קונצרטים, כבר ציינו כי הן ידרשו הוכחה לחיסוני COVID כדי להשתמש בשירותיהן.

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE