הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיחת טלפון למוקד ההזמנות של דיסניוורלד חשפה אלימות במשפחה במרחק אלפי קילומטרים
תושבת פנסילבניה הצליחה לגרום לרשויות החוק להגיע לביתה ולעצור את בן זוגה בחשד שחנק אותה, מבלי לעלות את חשדו, ע"י כך שפנתה למוקד הזמנת הכרטיסים של דיסני. כאשר נשאלה ישירות האם היא זקוקה לעזרה, היא השיבה בחיוב, והעובד פנה למשטרה

עובד במוקד הטלפוני של פארק השעשועים דיסניוורלד הצליח לסייע לאישה לצאת מבית שבו נפלה קורבן לאלימות במשפחה, כך על פי רשויות החוק בפנסילבניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


פארק השעשועים דיסניוורלד בפלורידה (צילום: AP)

 

שמה או עיר המגורים של האישה לא פורסמו, אך הרשויות הסבירו שמדובר בתושבת מחוז נורת'רן יורק, מדרום לבירת פנסילבניה האריסבורג. האישה התקשרה למוקד ההזמנות של דיסני, שבכלל נמצא באורלנדו בסמוך לפארק השעשועים, והעובד מיד שמע אותה אומרת למישהו 'רד ממני' ו-'תתרחק ממני'.

העובד הערני שאל את האישה אם היא מעוניינת לרכוש כרטיסים לפארק השעשועים, והיא השיבה בשלילה. לאחר מכן הוא שאל אם היא זקוקה לסיוע או עזרה, והפעם האישה אמרה "כן".

בשלב זה, העובד החליט להזעיק את המשטרה המקומית, והוא מסר את פרטיה של האישה לחוקרים. בתוך זמן קצר, המשטרה בפנסילבניה פשטה על הבית ועצרה את בן זוגה של האישה. בהמשך התברר כי השניים התווכחו בנוגע למקום עבודתה של האישה, ובן זוגה נעצר בחשד שניסה לחנוק אותה.

במשטרה שיבחו את תגובת העובד, והזכירו כי בשנים האחרונות אירעו לא מעט מקרים דומים שבהן נשים שנפלו קורבן לאלימות במשפחה חששו לפנות למשטרה, ובמקום הן בחרו להתקשר לבתי עסק, למשל פיצריות, כדי לבקש מהעובדים להזעיק את המשטרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE