הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מכורים לטייק אווי? כדאי שתכירו את היתרונות הבריאותיים בבישול ביתי, שיגרמו לכם לשנות הרגלים
אין ספק כי לאכילה בחוץ יתרונות רבים: המגוון אדיר, אפשר להזמין כמה מנות, והכי חשוב, אין כלים לשטוף. ובכל זאת, הבישול הביתי בריא יותר, ואפילו בעל יתרון משמעותי וחשוב במיוחד והוא שליטה על מרכיבי הארוחה, ואיכותם

כולנו נאלצנו לבשל הרבה יותר בתקופה האחרונה, בעקבות שהות ממושכת ורבה יותר בבית. עם זאת, פעמים רבות, קל יותר להרים את הנייד, ולהזמין אוכל באמצעות אפליקציה כזו או אחרת. זה פשוט, זה מהיר, ואין כלים לשטוף אחרי זה. עם זאת, להזמנה של אוכל מהיר ומוכן, יש כמה חסרונות, וחשוב כי תכירו אותם. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראשית, כשאנו מזמינים בחוץ, אין לנו כל מידע על מה הכניסו באמת לתוך המנה. אמנם רכיבי המנה רשומים, אך לא בפירוט רב מדי, ואין לנו שליטה על איכות החומרים, הטריות שלהם, וכמובן הערך התזונתי שלהם. פעמים רבות, אוכל ממסעדות רווי בסוכרים, פחמימות ושומנים, שהם כידוע, טעימים, אך לא ממש בריאים לגוף שלנו. 

גם אם תזמינו אוכל ממסעדה יוקרתית ונחשבת, לא תוכלו לדעת או לקבוע את איכות החומרים, ואת צורת הבישול של המנות. בשונה מכך, בעת בישול ביתי, יש לכם שליטה ומידע מלאים על מה אתם אוכלים, מכיוון שאתם השפים הבלעדיים של המנה. 

הנה 5 יתרונות מרכזיים שיגרמו לכם לזנוח את מסורת הטייק אווי ולעבור לבישול ביתי:

  1. בישול ביתי יכול לאפשר לכם ליצור שילובים מעניינים ומיוחדים במיוחד. היצע התפריטים ברשת הוא אדיר ואין סופי, כך שהשמיים הם הגבול, זאת בשונה מתפריט מצומצם של מסעדה או בית קפה. 
  2. אוכל קנוי מכיל גם חומרים משמרים שונים כגון קמח לבן, סוכר, מלח, ועוד. בעת בישול ביתי, החומרים הם טבעיים, איכותיים, וטריים יותר, וכמובן כך גם ניתן להקפיד על מינון כמות השמן, המלח והסוכר, בהתאם לטעמכם האישי. 
  3. בבישול ביתי אתם יכולים לשים דגש על תבלינים או מרכיבים מסוימים בהתאם לצורך שלכם, למשל, שימוש בנוגדי חמצון בשביל למנוע בעיה רפואית כזו או אחרת. 
  4. בישול ביתי יאפשר לכם לחשוף את ילדכם לטעמים רחבים ומגוונים יותר, על ידי שימוש יצירתי בירקות שונים, זאת בשונה ממסעדות, אשר בדרך כלל מציעות תפריט ילדים די קבוע. 
  5. בישול ביתי וקנייה של חומרי גלם, הינה אפשרות זולה וחסכונית יותר ביחס לקניית אוכל מבית קפה או מסעדה. 

כנראה שהשאלה הבאה שלכם היא, אז איך עושים את זה? ובכן, החדשות הטובות הן שזה די פשוט, וניתן להתמיד וליהנות מבישול ביתי באמצעות 3 טיפים: 

  1. ערכו רשימת קניות מראש, והקפידו על רשימה בריאה ומגוונת: הכלל החשוב ביותר הוא לרכוש כמה שיותר מזונות, וכמה שפחות מוצרים מעובדים. העדיפו ירקות טריים, קטניות, דגנים מלאים, שומנים מהצומח, וכדומה. 
  2. הקפידו על איכות המוצרים: אם כבר משקיעים בבישול ביתי, העדיפו מוצרים איכותיים, אורגניים. שימו לב כי רשימת הרכיבים לא ארוכה יתר על המידה, ובחרו מוצרים אשר לא מכילים כמות גבוהה של סוכר, שומנים, מלח, וכדומה. 
  3. הכינו מראש: ניתן להכין רשימה ארוכה של דברים מראש ולשמור במקרר או במקפיא, כך תוכלו לשדרג כל ארוחה במהירות ובקלות. אפשר להכין מראש ירקות בתנור, סלטים מבושלים, טופו, קציצות מקטניות, ממרחים ועוד ועוד. 
50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE