הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר חברות רבת שנים: קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר החליטו להפוך את זה לרומנטי
זוגיות חדשה בביצה? על פי מקורב לזוג, קורטני קרדשיאן והמוזיקאי טראוויס נמצאים בזוגיות כבר כמה חודשים, ונראה שזה לגמרי הולך להם

נראה כי האחות הגדולה במשפחת קרדשיאן, קורטני (41) חרגה ממנהגה הרגיל והפעם היא הולכת על גבר מבוגר ממנה. רצה הגורל ומדובר בחבר קרוב של כוכבת הטראש- חבר בלהקה בלינק 182, טראוויס בארקר (45). 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קורטני מחזיקה את פנלופה, ומאחור, טראוויס

דיווחים על הזוגיות החדשה בין השניים כבר נמצאים ברשת החל משבוע שעבר, אך רק לאחרונה, מקורבים לזוג חושפים מעט יותר פרטים עסיסיים ומהותיים. במילים אחרות, מאשרים כי קורטני וטראוויס לגמרי הפכו את החברות שלהם לרומנטית, והם במערכת יחסים. 

מקורב לזוג מספר כי הזוג הטרי ביחד כבר כמעט חודשיים, וטראוויס ניסה את מזלו במשך זמן מה, עד שקורטני נענתה לחיזורים. כידוע, השניים חברים טובים זה מספר שנים, כאשר הם נצפו לא מעט פעמים כשהם מטיילים ביחד ברחבי לוס אנג׳לס. 

כזכור, בשנת 2019 התקשורת סערה כשצפו שמועות אודות הרומן בין השניים. אך אז, בשונה מהיום, טראוויס מיהר להכחיש ויצא במסר חד משמעי בו הוא אומר כי הוא אוהב מאוד את קורטני ואת כל משפחתה, אך הוא וקורטני חברים קרובים, והיחסים ביניהם אפלטונים בלבד. 

וקצת אודות השניים, למי שאינו בעניינים: קורטני ניהלה מערכת יחסים ארוכה (2005-2016) עם סקוט דיסיק, להם שלושה ילדים משותפים (מייסון, פנלופה וריין). לאחר מכן ניהלה רומן לוהט במשך שנתיים הם הדוגמן הצעיר, יונאס בנדג׳ימה. לגבי טראוויס, הוא גרוש לדוגמנית שאנה מואקלר, ולהם שני ילדים משותפים (אלבמה ולנדון). 



הזוג הטרי ברכב

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE