הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זעזוע במשרד החינוך בניו יורק: מורה טס לפלורידה כדי לקיים יחסי מין עם קטינה
רשויות החוק בטמפה עצרו את המורה מניו יורק, זיישן נאקבי, כאשר שב לבית המלון ביחד עם הנערה בפעם השנייה במהלך סוף השבוע האחרון. שריף המחוז: "הוא רכש כרטיס טיסה, עלה על מטוס וחצה חצי יבשת כדי לפגוש קטינה שעמה שוחח ברשתות במשך כשלושה חודשים"

מורה בבית ספר ציבורי בעיר ניו יורק נעצר במהלך סוף השבוע בפלורידה לאחר שלפי החשד הוא טס למדינה כדי לקיים יחסי מין עם קטינה, כך על פי רשויות החוק המקומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המורה שנעצר, זיישן נאקבי, לצד בית המלון שבו המתינו לו השוטרים (צילום: גוגל מפות / משרד השריף במחוז הילסבורו)

 

בהודעת משרד השריף במחוז הילסבורו הוסבר כי זיישן נאקבי בן ה-31 טס מביתו בניו יורק לטמפה ביום שישי האחרון, כדי לקיים יחסי מין עם הנערה שאותה פגש באמצעות.

לא ברור מתי בדיוק נאקבי הגיע לפלורידה, אולם החוקרים סבורים שהוא אסף את הנערה מביתה בשעות הלילה המאוחרות, והשניים הגיעו לבית מלון מקומי בסביבות השעה 1:30 בלילה שבין שישי לשבת. עוד דווח כי המורה החזיר את הנערה לביתה כעבור מספר שעות, אך אסף אותה בשנית בסביבות השעה 1:00 בצהריים ביום שבת.

אלא שהפעם, בבית המלון המתינו שוטרי משרד השריף המקומי, שעצרו את נאקבי. בחקירתו הוא הודה שהוא קיים יחסי מין עם הנערה, והוא אף הודה בכך שידע שהיא קטינה.

צ'אד קרוניסטר, שריף המחוז, הסביר שנאקבי תכנן את הגעתו לפלורידה במשך תקופה ארוכה: "במקרה הזה, מורה בחטיבת הביניים רכש כרטיס טיסה, עלה על מטוס וחצה חצי יבשת כדי לפגוש קטינה שעמה שוחח ברשתות במשך כשלושה חודשים", הוא אמר.

במקביל למעצרו, במשרד החינוך בעיריית ניו יורק הודיעו כי נאקבי הושעה מתפקידו עד תום ההליך הפלילי, והוא יפוטר אם יורשע: "מדובר באישומים חמורים ביותר, ולא נסבול התנהגות כזו", אמרו במשרד החינוך.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE