הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גוגל תקים מרכזי חיסון ברחבי ארה"ב
מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה מעמק הסיליקון הודיע על המדיניות החדשה במטרה לעורר מודעות ולהקל על חלוקת החיסונים במרכזים עירוניים ברחבי ארה"ב

גוגל אמורה לספק נכסים בבעלות החברה שימשו כאתרי חיסונים ברחבי ארצות הברית, כך הודיעו מנכ"ל גוגל ואלפבית סונדר פיצ'אי ביום שני.

"כדי לעזור במאמצי החיסון, אנו נגיש מתקנים נבחרים של Google - כמו בניינים, חניות ושטחים פתוחים - לפי הצורך. אתרים אלה יהיו פתוחים לכל מי שזכאי לחיסון על פי הנחיות ממלכתיות ומקומיות", מסר.

לדברי פיצ'אי, הארגון שואף לסייע במאמצי החיסון ולצורך זה שופך כ-150 מיליון דולרים לקידום חינוך לחיסונים ולהפצה שוויונית של חיסונים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"היום אנו מכריזים על מענקי מודעות בסך 100 מיליון דולר עבור קרן CDC, ארגון הבריאות העולמי ועמותות ברחבי העולם. נשקיע עוד 50 מיליון דולר בשותפות עם סוכנויות לבריאות הציבור כדי להגיע לקהילות מוחלשות עם תוכן ומידע הקשור לחיסון", כתב מנכ"ל גוגל.

גוגל תתחיל להציג מידע על הפצה ממלכתית ואזורית בחיפושיה כדי לעזור לאמריקאים למצוא מרכזי חיסונים, הוסיף ראש החברה.

"אנו נכלול פרטים כמו אם נדרשת פגישה או הפניה, אם הגישה מוגבלת לקבוצות ספציפיות, או אם יש דרך אחרת. אנו עובדים עם שותפים כמו VaccineFinder.org, יוזמה של בית החולים לילדים בבוסטון, ומקורות מוסמכים אחרים, כגון סוכנויות ממשלתיות ובתי מרקחת קמעונאיים, כדי לאסוף מידע על מיקום החיסון ולהפוך אותו לזמין", אמר.

ענקית הטכנולוגיה הצטרפה לכמה מפעלים גדולים אחרים המציעים את תמיכתם הלוגיסטית והטכנולוגית כדי להקל על החיסון ברחבי הארץ.

שמות גדולים כמו וולמארט, סטארבקס ואמזון, בין היתר, הצהירו כי הם מעוניינים לסייע לממשלה במאמצי החיסון באמצעות מתן מומחיותם ומתקניהם.

הרשויות בארה"ב החלו במסעות חיסון ברחבי הארץ, אולם תופעות לוואי רבות ועשרות מקרי מוות הקשורים לחיסון כבר דווחו.

נכון לעכשיו, פייזר, BioNTech, ומודרנה מורשים לשימוש בחיסון.

עד יום שבת, בארה"ב ניתנו למעלה מ-20.5 מיליון מנות חיסון נגד וירוס הקורונה, כך על פי CDC.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE