הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופה של מפלגת הפטריוטים החדשה? "טראמפ שוקל לוותר על הקמת מפלגת שלישית לאור התמיכה הרפובליקנית"
הנשיא ה-45 בדרך לוותר על רעיון הקמת המפלגה השלישית? יועצו ציין כי "זה לגמרי תלוי בסנאטורים הרפובליקנים אם זה משהו שהופך להיות רציני יותר"

הדיווחים מצביעים על כך שהנשיא טראמפ זנח את הרעיון להקים מפלגה פוליטית חדשה, וכי במקום זאת יתמקד בשנתיים הקרובות בסיוע לרפובליקנים להחזיר את הבית ואת הסנאט. הרעיון שטראמפ ייצור 'מפלגת פטריוטים' הוצף בשבוע שעבר עם דיווח בוול סטריט ג'ורנל בו ציין עוזרו כי טראמפ שוקל את הרעיון.

הרעיון קיבל תהודה בהערותיו של טראמפ במהלך נאום הפרידה שלו, בו הודיע ​​כי "התנועה שהקמנו רק התחילה", וכי הוא "יחזור בצורה כלשהי".

עם זאת, היועץ הבכיר של טראמפ, ג'ייסון מילר, אמר לעיתונאים כי "הנשיא הבהיר כי מטרתו להחזיר את הבית והסנאט לרפובליקנים בשנת 2022".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אין שום דבר המתוכנן באופן פעיל בנוגע למאמץ שמחוץ לזה, אבל זה לגמרי תלוי בסנאטורים הרפובליקנים אם זה משהו שהופך להיות רציני יותר", הוסיף מילר. כתבת הניו יורק טיימס מגי הברמן גם ציינה כי כמה מקורות אישרו שטראמפ בדרך לזנוח את הרעיון, מכיוון שהוא כבר לא מאמין שהוא נתון לאיום רציני של הדחה.

בעוד שרבים הביעו התרגשות מרעיון 'מפלגת פטריוטים', אחרים ציינו כי היא תדלל את האופוזיציה נגד הדמוקרטים וכי שמאלנים למעשה בעד הרעיון מכיוון שהם מאמינים שהוא יחזק את אחיזתם בקונגרס.

בינתיים, הסנטור רנד פול תיאר את מאמץ ההדחה נגד טראמפ כ"פארסה", במאמר שכתב טען כי "החוקה אומרת שני דברים בנושא הדחה - שהיא כלי להסרת נושא המשרה, ושהיא חייבת להיות מנוהלת על ידי השופט העליון של בית המשפט העליון". "אם השופט רוברטס אינו מכהן בזה, הרי שלא מדובר בהדחה. האשכול הזה לא יהיה אלא מפלגתיות מרה ותיאטרון פוליטי", דחק פול.

הסנטור ציין גם כי כל המקרה תלוי בהוכחה שטראמפ הסית לאלימות בקריאה לתומכים 'להילחם' למען מדינתם.

"אם אנו מאשימים את הפוליטיקאים במעשים האלימים ביותר של תומכיהם המטורפים ביותר, אז רבים מעמיתי יעמדו בפני האשמות די קשות בעצמם. ירו עלי, הותקפתי והוטרדתי על ידי תומכי השמאל, כולל כאלה שאמרו באופן ישיר את דברי הפוליטיקאים שהעבירו אותם לאלימות זו", הכריז פול.

"הייתי שם במגרש הבייסבול כאשר תומך מטורף של ברני סנדרס כמעט הרג את סטיב סקאליס ופצע קשה כמה אחרים", המשיך פול והוסיף "באותה תקופה, הדמוקרטים טענו שתוכנית ה-GOP לטיפול רפואי היא "אתה חולה, ואז הם נותנים לך למות”, אז פלא שאקדח של שמאלני מטורף שלקח את הרטוריקה ללב ירה?".

פול המשיך, "אני יותר מוכן לעבוד עם הדמוקרטים כדי למצוא בסיס משותף להגנה על חירויות אזרח או להפסיק כמה מהתערבויות צבאיות זרות רבות שלנו, אך שום אחדות או בסיס משותף לא יימצאו בזמן שהדמוקרטים ממשיכים להילחם בבחירות האחרונות. הדחה כביכול זו היא פארסה ויש לדחותה לפני שהיא בכלל מותרת להתחיל. "

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE