הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הכניס אותי למעלית והורה לי להרים את החולצה": נוסעת הותקפה מינית ע"י מאבטח בנמל התעופה בלוס אנג'לס
סוכן ה-TSA נידון לחודשיים בבית הכלא לאחר שהודה במיוחס לו בכתב האישום - כליאת שווא. התקרית אירעה לפני כשנה וחצי, כאשר המאבטח לקח את הנוסעת לחדר צדדי. בדרך לשם הוא הסביר שהוא יכול לבצע את הבדיקה במעלית, והוא אף בדק את התחתונים שלה לפני שהחמיא לה ושחרר אותה לדרכה

סוכן לשעבר במנהל הבטיחות בתעבורה (TSA) בנמל התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס בדרך לחודשיים מאחורי סורג ובריח לאחר שהודה שניצל את תפקידו כדי לתקוף מינית נוסעת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


נמל התעופה LAX (צילום: Shutterstock)

 

הסוכן לשעבר, ג'ונתן לומלי, הודה במיוחס לו בכתב האישום - סעיף בודד של כליאת שווא - במסגרת עסקת הטיעון שעליה חתם. בעקבות כך, הוא נידון ל-60 ימי בבית הכלא במחוז לוס אנג'לס. בהודעת משרד התביעה בקליפורניה הוסבר כי לאחר שחרורו, לומלי יצטרך להגיע ל-52 שיעורים בנוגע לתקיפה מינית, וזאת לצד תקופת מבחן למשך שנתיים.

התקרית שבה לומלי היה מעורב אירעה ביוני 2019 ב-LAX. קורבן האירוע, נוסעת שעברה בנמל התעופה וששמה לא פורסם, סיפרה כי הגיעה לעמדת הבידוק הביטחוני שבו עבד לומלי. לאחר שעברה בגלאי המתכות, לומלי הסביר לנוסעת שעליו לבדוק בתוך החזייה שלה כדי לוודא שהיא אינה מחביאים בה דבר.

הוא הסביר לה שהוא יבצע את הבדיקה בחדר צדדי, אולם כשהם היו לבד במעלית בדרך לחדר, לומלי אמר לאישה שהוא יכול לבצע את הבדיקה שם. בשלב זה הוא הורה לה להרים את החולצה ולחשוף את שדיה. בהמשך הוא אף בדק את התחתונים של הנוסעת המבוהלת, שסיפרה שהוא "החמיא לי על השדיים לפני שאמר שאני משוחררת לדרכי".

המקרה החמור הוביל את ה-TSA להיפרד מלומלי כבר ב-2019, ובתחילת שנה שעברה הוא נעצר בחשד לכליאת שווא. כאמור, בקרוב הוא יתחיל לרצות את עונש המאסר שהוטל עליו.

"לא נסבול התנהגות בלתי חוקית, שאינה אתית או שאינה מוסרית בקרב הסוכנים שלנו", אמרו ב-TSA.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE