הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית חריגה בתחום הנדל"ן: בני זוג בחנו בית לקראת רכישתו, אחרי שסיירו בחצר האחורית הם מצאו גופה
בני הזוג נדהמו לגלות גופת גבר בתעלת ניקוז בחצר האחורית של הבית, שנמצא בשלבי בנייה מתקדמים, ובעקבות כך משרד השריף המקומי פתח בחקירת רצח. ככל הנראה, הגופה הייתה בחצר במשך כמה ימים, ובמשרד השריף סיפרו שהקורבן "סבל מחבלות", אך סירבו לפרט מעבר לכך

בני זוג מטקסס העבירו את סוף השבוע האחרון באופן שבו הם מבלים את מרבית סופי השבוע בתקופה האחרונה: סיורים בין בתים העומדים למכירה.

בשעות הצהריים המאוחרות של יום שבת בני הזוג הגיעו לבית בשלבי בנייה מתקדמים, ובמהלך סיור בנכס הם גילו דבר מחריד: גופת גבר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחוץ לבית בדרום טקסס, במהלך סוף השבוע

 

שוטרי משרד השריף במחוז האריס הוזעקו לבית בעיר קייטי (Katy) - מערבית ליוסטון - בסביבות השעה 5:00 אחה"צ (שעון מקומי).

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, הגופה התגלתה בתעלת ניקוז בחצר האחורית של הבית, שכאמור עדיין נמצא בבנייה. בהודעת משרד השריף הוסבר כי נפתחה חקירה בחשד לרצח לאחר שהגופה התגלתה "עם סימני חבלה".

 

 

זהותו של ההרוג טרם פורסמה, אך ככל הנראה מדובר בגבר לבן או היספאני בשנות ה-50 לחייו. סיבת המוות הרשמית טרם פורסמה, אך במשרד השריף מעריכים שהגופה הייתה בתעלה במשך מספר ימים לפני שהתגלתה.

 

 

במקביל לכך שהחוקרים ממתינים לקבלת התוצאות מדו"ח נתיחת הגופה, נעשים מאמצים גדולים לאתר מצלמות אבטחה במבנים סמוכים, וזאת במטרה להבין מה בדיוק הוביל לאירוע הקשה.

"אנחנו יודעים לומר שהגופה נמצאה עם סימני חבלה, אך אנחנו לא יודעים מה בדיוק עלה בגורלו של הקורבן, וכיצד הגיע לתעלת הניקוז", הסביר סמל ג'ייסון בראון ממשרד השריף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE