הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אווה מנדז החליטה להוריד הילוך: השחקנית האמריקאית לקחה צעד אחורה מהרשת החברתית לאחר תגובה מפתיעה של ביתה
״את בטלפון יותר מדי״ כך העירה לה ביתה של מנדז, הכוכבת בחרה לקחת את הנושא ברצינות והחליטה להפחית את השימוש בסלולרי, בעיקר כשהיא עם הבנות

לאווה מנדז (46) שתי בנות משותפות לשחקן ריאן גוסלינג, בנות שש וארבע. לאחרונה, חושפת הכוכבת כי ביתה הקטנה העניקה לה תובנה חשובה ואף גרמה לה לשנות הרגלים בעקבות הערה קטנה, כביכול. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השחקנית, אווה מנדז

מנדז אמרה כי ההערה של ביתה: ״אמא, את יותר מדי בטלפון״, היא לגמרי תזכורת חשובה במיוחד. כזו שגרמה לה להבין כי ההתמכרות לנייד היא חמורה, ודורשת תשומת לב. בטח כאשר נמצאים בסביבת אנשים, ומשפחה. בראיון שהשתתפה בו השחקנית לאחרונה היא מספרת: ״לא פרסמתי כלום ברשת החברתית לאחרונה, כי הקטנה שלי אמרה לי שאני הרבה עם הטלפון״. 

״לקחתי את זה באופן אישי, ורצינות רבה. עם זאת, היה לי חשוב להסביר לה שזה לא אישי, התנצלתי, ואמרתי לה שאקח לתשומת ליבי״ הוסיפה מנדז. על פי הדיווחים מנדז מתכוונת לחזור לעשייה, לאחר שלקחה הפסקה ארוכה מקריירת המשחק שלה על מנת לגדל את בנותיה. 

עוד היא מספרת כי מאז ומעולם העריצה נשים שהצליחו לשלב קריירה ואמהות, ואומרת: ״אני פשוט לא מצליחה לעשות את זה. אני ברת מזל שאני יכולה להרשות לעצמי לא לעבוד למשך זמן מה, ולהיות אמא במשרה מלאה עבור הילדות שלי. אבל עכשיו, כשהן כבר גדולות יותר, אני מרגישה את הרצון שלי לשחק חוזר, ובגדול״. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE