הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביום האחרון לתפקידו: טראמפ הגיש בקשה מפתיעה במיוחד לשירות החשאי
נראה כי התוכנית של נשיא ארצות הברית לשעבר הייתה לנצל כל רגע כהונה אחרון, ולאחר שהעניק חנינה לעשרות אסירים, החליט לבקש מהשירות החשאי הארכת הגנה על ילדיו במשך חצי שנה נוספת

לאחר כמה וכמה אירועים מעוררי מחלוקות וכותרות מצידם של הזוג טראמפ: לא נכחו בטקס ההשבעה ושברו מסורת רבת שנים, מלניה אשר נטשה את טראמפ בנמל התעופה לעמוד לבדו, וכמובן הסיור בבית הלבן של מלניה וג׳יל ביידן אשר לא התקיים, כעת, מסתמן כי טראמפ החליט לקנח בצעד חריג ומפתיע נוסף. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משפחת טראמפ

על פי הדיווחים, רגע לפני שפינה את כיסאו, נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, ביקש הארכה של חצי שנה בהגנה על ארבעת ילדיו (הזוג טראמפ זכאי להמשך הגנה למשך כל חייהם). למי שלא יודע, על מנת לקבל אישור לבקשתו (אשר לא בהכרח יתקבל מכיוון שמדובר בבקשה חריגה), יצטרך טראמפ לחכות ולראות מה לנשיא ארצות הברית הנכנס, ג׳ו ביידן, יש לומר בנידון. 

כזכור, זהו לא הפעם הראשונה בהיסטוריה שנשיא יוצא מבקש בקשה מסוג זו, אך בשונה מבקשות קודמות, בהן היה מדובר על ילדים קטינים, טראמפ מבקש לקבל הגנה על ילדיו הבוגרים. נראה שלאור האירועים האחרונים, קשה לצפות לדבר מה בלתי חריג מצידו של טראמפ. כעת, נותר רק להמתין ולראות האם נשיא ארצות הברית הנוכחי, ג׳ו ביידן, אכן עתיד לאשר את בקשתו החריגה של טראמפ. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE