הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מאלומה מצפה לילד ראשון? זו התמונה שהצליחה לשגע את הרשת
את הזמר הקולומביאני מאלומה אין צורך להציג, לאחר שיצא ממערכת יחסים לוהטת עם נטליה ברוליץ׳ הוא ללא ספק הרווק המבוקש ביותר כרגע. כעת, הצליח להסעיר את מיליוני המעריצים שלו כשהוא מפרסם תמונה מפתיעה

לפני שעות בודדות בלבד, העלה הכוכב המבוקש, מאלומה, תמונה מפתיעה לעמוד האינסטגרם האישי שלו, בו הוא מניח את ראשו על בטן של אישה ועליה הכיתוב "7DJ". לא היה צריך יותר מדקות ספורות בשביל שהתמונה תופיע בכל הכותרות, וכמובן שהתמונה זכתה לאלפי לייקים ותגובות מצד מעריצות מופתעות ומאוכזבות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך עמוד האינסטגרם של הזמר

לפי הדיווחים, נכון לרגע זה, אף גורם, כולל מאלומה עצמו, לא הכחיש את השמועות. מעריצים מסוימים מניחים כי מדובר על קליפ חדש אשר עתיד לצאת בקרוב, או לחילופין, האלבום ה-7 של הזמר, לו המעריצים והמעריצות מצפים בקוצר רוח. 

כזכור, מאלומה ידוע בהופעות פרובוקטיביות במיוחד, בהן הוא מרבה להעלות מעריצות לבמה להתנשק איתן אל מול אלפי צופים נרגשים. כמובן כי מאלומה ידוע גם במערכות יחסים סוערות ומותקשרות במיוחד, וברזומה הרומנטי שלו ניתן למצוא כמה וכמה דוגמניות לוהטות. כאמור, הזמר רווק טרי רק מספר חודשים, לאחר שנפרד מזוגתו נטליה ברוליץ׳, לאחר שנתיים של זוגיות. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE