הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממשל ביידן הורה לחדש את גיוס הטראנסג'נדרים לצבא
ממשל ביידן ביטל את צו הנשיא ה-45 טראמפ על כך שבעלי דיספוריה מגדרית לא יוכלו לשרת בצבא - "ניצחון לגיוון", אמרו המשבחים

ג'ו ביידן ביטל את האיסור של קודמו על פעילות כוחות טרנסג'נדרים בצבא ארה"ב, וחתם על צו מבצעי שהצהיר כי כל האמריקאים המוסמכים לשרת יורשו להתגייס. "זהות מגדרית אינה צריכה להיות חסם לשירות הצבאי וכוחה של אמריקה נמצא במגוון שלה", נאמר בהצהרת הבית הלבן.

"על השאלה כיצד לאפשר לכל האמריקאים המוסמכים לשרת בצבא ניתן לענות בקלות על ידי הכרה בערכי הליבה שלנו. אמריקה חזקה יותר, בבית וברחבי העולם, כשהיא כוללנית".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגנרל בדימוס לויד אוסטין, שאושר על ידי הסנאט בשבוע שעבר כמזכיר ההגנה של ביידן, העיד כי יש לאפשר לכל המועמדים הכשירים, המוסמכים והיכולים לשמור על תקני הצבא לשרת.

הנשיא דונלד טראמפ אסר על גיוס טרנסג'נדרים באפריל 2019 וטען כי זה יחזק את המוכנות הצבאית.

הוא טען כי חיילים המבקשים טיפול בדיספוריה מגדרית יעלו את העלויות הרפואיות וייצרו שיבושים במוכנותם להילחם.

המדיניות לא השפיעה על כוחות שהתגייסו לפני אותה נקודה.

בפנטגון העריכו כי כ-9,000 חברי שירות רואים עצמם כטרנסג'נדרים.

הבית הלבן ציטט מחקר משנת 2016 שהראה כי לאפשר לטרנסג'נדרים לשרת בצבא תהיה "השפעה מינימלית בלבד" על המוכנות הצבאית ועלויות הרפואה.

"הכוח המתנדב כולו משגשג כאשר הוא מורכב מאמריקאים מגוונים שיכולים לעמוד בסטנדרטים המחמירים לשירות צבאי, וצבא כולל מחזק את ביטחוננו הלאומי", על פי הצהרת הבית הלבן. המהלך תואם את מיקוד המפלגה הדמוקרטית בפוליטיקת זהויות והובטח על ידי ביידן במהלך מערכת הבחירות שלו לנשיאות.

האיחוד האמריקני לחירויות אזרחיות שיבח את הצו הביצועי כ"ניצחון מדהים" ואמר שהוא מעביר מסר לפיו "טרנסג'נדרים לא רק שייכים לשירותים המזוינים, אלא למדינתנו".

מושל וושינגטון ג'יי אינסלי, שהיה בין המועמדים שהביס ביידן בפריימריז הדמוקרטים, הצטרף לשבח ההחלטה ואמר כי "ביטחוננו של האומה מתגבר על ידי הכללתם של גברים ונשים כשירים לכהן, ללא קשר לצבע, דת, אוריינטציה, מקום הולדת או מין".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE