הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתקפת סייבר או תקלת ענק? שיבושים בשירותי האינטרנט בצפון-מזרח ארה"ב
במקביל לניסיונות הרבים לטפל בבעיה שמונעת ממיליונים לעבוד או ללמוד מהבית, בממשל פתחו בחקירה כדי להבין האם מדובר במתקפת סייבר. ככל הנראה, התקלה מרוכזת למספר ערים גדולות בחוף המזרחי, לרבות וושינגטון, ניו יורק, בוסטון ופילדלפיה

תושבים ברחבי צפון-מזרח ארצות הברית מדווחים על בעיות עם שירותי האינטרנט מאז שעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי. בעקבות כך, משתמשים מדווחים על בעיות רבות בתוכנות ואתרים שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיי היום-יום בתקופת הקורונה, למשל זום, ג'ימייל וסלאק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

חברת התקשורת הגדולה ורייזון הודיעה הבוקר שהיא שולחת צוותים של טכנאים למספר מוקדים לאורך החוף המזרחי. בנוסף, בשעות הבוקר המוקדמות החברה הודיעה על תקלה בכבל מרכזי שעובר בברוקלין, אך לא ברור אם תקלה זו קשורה באופן ישיר לתקלת הענק שנרשמת במספר מדינות אמריקאיות.

לפי האתר DownDetector, נדמה שמרבית התקלות נרשמות בין בוסטון לוושינגטון די. סי., אזור שכמובן גם כולל ערים גדולות נוספות כגון ניו יורק, פילדלפיה ובולטימור. המשמעות היא שמרבית התושבים בערים הללו שעובדים מהבית (וגם התלמידים שלומדים מרחוק) אינם מצליחים להתחבר לשירותי האינטרנט החיוניים.

 

מפת התקלות בוורייזון (צילום: DownDetector / Shutterstock)

 

בסלאק פרסמו הודעה לפיה "אנו מודעים לתקלה המדווחת בחוף המזרחי, ועובדים כדי למזער את ההשפעה על שירותנו".

ככל הנראה מדובר בתקלה ולא במתקפת סייבר, אולם המנהלת בפועל של רשות התקשורת הפדרלית (FCC) פרסמה ציוץ שבו כתבה: "מחלקת בטיחות הציבור ולשכת החקירות של המשרד לביטחון המולדת פתחו בחקירה כדי להבין מה עומד מאחורי התקלה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE