הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאונורה מצאה תמונות של בעלה שוכב עם צעירה ובהתקף זעם החלה לדקור אותו: כשגילתה את האמת זה כבר היה מאוחר מידי
על אף הדקירות הרבות בגופו, הבעל הצליח להשתלט על אשתו והסביר לה שמדובר בתמונות שהם צילמו יחדיו בתחילת הקשר שלהם. בדיעבד היא הבינה שהוא צודק, אולם שכנים הספיקו להזעיק את המשטרה ולעצור אותה בחשד לאלימות במשפחה

אומרים שהקנאה מעוורת, ויתכן שזה בדיוק מה שקרה לתושבת מקסיקו שזעמה על בעלה לאחר שגילתה בטלפון הנייד שלו תמונות שבהן הוא מקיים יחסי מין עם אישה צעירה ורזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לאונורה" כפי שזהותה ע"י התקשורת במקסיקו, לאחר מעצרה

 

האישה, שזהותה רק בשמה הפרטי לאונורה, לא נתנה לבעלה אפילו שנייה אחת להסביר את התמונה, והיא מיד שלפה סכין קצבים מהמטבח והחלה לתקוף ולדקור אותו.

הבעיה? לאונורה פספסה נקודה קריטית ביותר: היא האישה העירומה בתמונה המדוברת.

האירוע התרחש מוקדם יותר החודש בעיירה קאחמה (Cajeme) שבמדינת סונורה, ולמרבה המזל הבעל שרד את התקיפה הקשה על אף הפציעות הרבות בגופו. הוא אף הצליח להשתלט על אשתו ולהרגיע אותה, ואז הוא הסביר לה שמדובר בתמונות שהם צילמו יחדיו בעת שקיימו יחסי מין כאשר הם בתחילת הזוגיות.

לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, הבעל מצא את התמונות במייל ישן שאשתו שלחה לו, והוא שלח את התמונות לטלפון הנייד שלו. לאונורה הביטה בתמונות מקרוב ואכן זיהתה שמדובר בה, אבל בשלב הזה כבר היה מאוחר מדי, שכן השכנים שמעו את המהומה המתרחשת בביתם והזעיקו את המשטרה.

שוטרים שהגיעו לבית עצרו את האישה, והיא תועמד לדין בחשד לאלימות במשפחה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE