הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רצח מול המצלמות": ארבע נערות בגילאי 12-14 רצחו בלב סניף הוולמארט נערה בת 15
פשע מזעזע ומחריד התרחש שלשום במדינת לואיזיאנה כאשר חבורת ילדות בגילאי 12-14 רצחה נערה גדולה מהן למול מצלמות הטלפון החכם, זהירות סרטון קשה לצפייה

רצח בלב סניף הוולמארט.

ארבע נערות צעירות נעצרו במהלך השבוע בעקבות דקירה קטלנית של נערה בת 15 שהתרחשה בסניף וולמארט שבמדינת לואיזיאנה במהלך יום שבת, כך מסרו הרשויות במדינה הדרומית.

הנערות, בגילאי 12 עד 14, היו מעורבות בקטטה עם הקורבן המבוגרת מהם בחנות הממוקמת בלייק-צ'ארלס, כך מסרו ביום ראשון אנשי משרד השריף של קלקאסייו בדף הפייסבוק של המחוז.

הנערה נפטרה מפצעיה לאחר שפונתה אל בית חולים מקומי, ונכון לעתה אחת החשודות כבר הואשמה ברצח מדרגה שנייה, כך לפי הרשויות, בעוד שלושת האחרים עומדים בפני אישום מנהלי על רצח מדרגה שנייה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השריף של מחוז קלקאסייו, טוני מנקוסו גינה את האלימות ואמר כי: "זה הרצח השלישי מזה חצי שנה שכלל צעירים שנעו בין הגילאים 11 ל-16", כך על פי WWL-TV. "הם באים מכל הרקעים, מכל הגזעים. אני מרגיש שיש לנו בעיה בקהילה שלנו שנצטרך להתמודד איתה ולטפל בה".

מנקוסו התחנן לעזרת ההורים בקהילה כדי לטפל בנגע האלימות. "אני מבקש הערב שההורים שלנו ישתלטו על המצב", אמר מנקוסו.

 "זה לא משהו שאנחנו יכולים למשטר את עצמנו ממנו," אמר. "אני פשוט לא מרגיש שזה עניין משטרתי. זו סוגיה של הורות".

כידוע בשנה האחרונה מספר מקרי הרצח בארה"ב עלה בצורה קיצונית מאז מהומות ג'ורג' פלויד כשרבים תולים את האשמה במדיניות קיצוץ השוטרים הנרחבת אליה דחפו מספר בכירים דמוקרטים.

בתוך כך לואיזיאנה הינה כידוע מדינה רפובליקנית בעיקרה, וכך נראה כי נגע האלימות לא מאפיין אך ורק אזורים אורבניים במדינות דמוקרטיות אלא נפוץ גם באזורים אחרים.

ממשל ביידן טרם הכריז על תכנית למלחמה בפשיעה, בדומה לאופן בו פעל הממשל הקודם שהחיש את תכנית רפורמת בתי הכלא, ואת תכניות השיקום באזורים אלימים במיוחד בכל רחבי ארה"ב.

מדי שנה מתבצעים למעלה מ-16,000 מקרי רצח בארה"ב כולה כך לפי אתר Statista.com.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE