הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית כריסטינה ריצ'י חושפת כי סבלה מאלימות מצד בעלה במשך שנים
לאחרונה, השחקנית כריסטינה ריצ'י ניגשה לבית המשפט במטרה להוציא צו הרחקה נגד בעלה, אשר התעלל בה פיזית ונפשית. כעת השחקנית חושפת כי המצב החמיר בזמן הקורונה והיא החליטה לשים לזה סוף

לפני מספר ימים בלבד, בקשתה של ריצ׳י לקבל צו הרחקה מבעלה, אושר על ידי בית המשפט. כעת, השחקנית בוחרת לחשוף ויוצאת במסר פומבי: ״סבלתי מאלימות קשה מצד בעלי״. במסגרת אישור צו ההרחקה, על בעלה של ריצ׳י לשמור ממנה מרחק של 90 מטרים לכל הפחות. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השחקנית, כריסטינה ריצ׳י

בנוסף, על פי הדיווחים, על בעלה לשמור מרחק גם מהילד המשותף שלהם, פרדי (6). כריסטינה טוענת כי במשך שנים סבלה מאלימות קשה מצד בעלה, אשר החריפה בימי הסגר הביתי עקב נגיף הקורונה. ״האלימות התחילה מאז שגילינו על ההריון, בשנת 2014״ מספרת ריצ׳י, ואף חושפת כי מקרים רבים התרחשו מול בנם המשותף. 

באומץ לב, חשפה השחקנית כי בעת חופשה משפחתית, בעלה, ג'יימס הירדיגן אף אמר לה שהוא ירגיש רחמים כלפיה רק במידה ויחתכו את גופה לחלקים, הערה שגרמה לה להחזיק בחשש ממשי לחייה, ואף לישון באותו הלילה בנפרד ממנו, ובדלת נעולה עם בנה. 

בסגר האחרון המצב החמיר, וריצ׳י החליטה לשים לכך סוף, להוציא צו הרחקה מבית המשפט, וגם לצאת לתקשורת. בינתיים, הירדיגן, אשר מחויב על פי חוק לשמור על מרחק מהשחקנית ומבנם המשותף, יוצא באיומים ואומר כי הוא מתכנן לחטוף את ילדם המשותף. 

כריסטינה ריצ'י (40)  כידוע הייתה מועמדת לאמי, ולפרס גלובוס הזהב, התחילה את קריירת המשחק שלה עוד כשהייתה ילדה, ומאז היא מככבת בלא מעט שוברי קופות, ובסדרות אהובות כגון ״האישה הטובה״, ״האנטומיה של גריי״  ועוד. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE