הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טבח מזעזע בלב ארה"ב: נער ירה למוות ב-5 בני משפחתו, ביניהם צעירה בהריון מתקדם
החשוד בן ה-17 הואשם הבוקר בשישה סעיפים של רצח לאחר שירה למוות באביו, אמו, אחותו, אחיו ובת זוגו ההרה של אחיו. אח נוסף במשפחה שרד את הטבח והוביל את המשטרה לבית. למרות גילו הצעיר, החוק באינדיאנה מחייב להעמידו לדין כבגיר מכיוון שמדובר ברצח

רשויות החוק באינדיאנה ממשיכות לחקור את אירוע הירי הקטלני שהתרחש מוקדם יותר השבוע, במהלכו נער בן 17 ירה למוות בשני הוריו, אחותו הקטנה, אחיו הגדול ובת זוגו שהייתה בחודש התשיעי להריונה. מוקדם יותר היום (חמישי) הודיע משרד התביעה המקומי כי הנער יואשם בשישה סעיפים של רצח, והוא יועמד לדין כבגיר על אף גילו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, מוקדם יותר השבוע באינדיאנה (צילום: AP)

 

ריימונד רונלד לי צ'יילדס השלישי בן ה-17 נעצר בבירת המדינה, אינדיאנפוליס, ביום שני האחרון - יממה אחת לאחר מסע הרצח המחריד. בהודעת התובע הראשי במחוז מריון, ריאן מירס, הוסבר כי צ'יילדס יואשם בשישה סעיפים של רצח בגלל שאחת הקורבנות הייתה בהריון. מעבר לכך, הוא מואשם בסעיף נוסף של ניסיון לרצח (אחד מבני המשפחה שרד את הטבח), כמו גם בסעיף של נשיאת נשק בניגוד לחוק.

עוד הסביר מירס כי נסיבות האירוע עדיין נחקרות, אך כבר עתה ברור כי נוצרה מחלוקת רצינית בין החשוד לאביו: "נראה שהם התווכחו על משהו בתוך בית המשפחה בדקות שקדמו לירי", הסביר התובע.

מירס אף הוסיף כי החוק באינדיאנה מחייב שבני 16 ומעלה שמבצעים פשעים חמורים, לרבות רצח וניסיון לרצח, יועמדו לדין כבגירים, כך שבפועל לא מדובר בהחלטה שהתקבלה לפי שיקולם של אנשי משרד התביעה במחוז.

 

כלי הנשק ששימש לטבח המחריד (צילום: משרד התביעה במחוז מריון)

 

הדיווחים הראשוניים על הטבח התקבלו בסמוך לשעה 4:00 בבוקר יום ראשון האחרון, כך על פי סגן שיין פולי ממשטרת אינדיאנפוליס. בעת שניידת עשתה את דרכה לעבר השכונה המדוברת בעיר, השוטרים הבחינו בנער ששוכב בכביש כשהוא סובל מפצעי ירי.

אמבולנס הוזעק למקום, העניק טיפול ראשוני לצעיר ופינה אותו לבית החולים. בדיעבד התברר כי מדובר בבן המשפחה היחיד ששרד את הטבח. כארבעים דקות לאחר הגעתם למקום, השוטרים קיבלו מידע - ככל הנראה מהנער שנורה - על הבית שבו התרחש הטבח.

 

 

עם כניסתם למבנה, הם מצאו את הורי המשפחה - ריימונד צ'יילדס בן ה-42 (אותו שם כמו בנו) וקזי צ'יילדס בת ה-42 - ללא רוח חיים. לצדם נמצאו גם גופותיהם של שניים מילדיהם (ואחיהם של היורה), אלייז'ה צ'יילדס בן ה-18 וריטה צ'יילדס בת ה-13. בבית אותרה גם קיראה הוקינס בת ה-19, בת זוגו של אלייז'ה שכאמור הייתה שבוע בלבד לפני תאריך הלידה המשוער.

 

החשוד שנעצר, ריימונד צ'יילדס השלישי (צילום: משרד התביעה במחוז מריון)

 

פרמדיקים פינו את הוקינס לבית החולים במטרה להציל את חיי התינוק, אולם בתוך זמן קצר הם נאלצו לקבוע את מותו ואת מותה של הצעירה. שמו או גילו של הנער שנפצע (הראשון שאותר) לא פורסם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE