הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נערכים ליממה ארוכה נוספת": סופת שלגים עוצמתית מכה ברחבי ניו יורק
כמויות אדירות של שלג ממשיכות לרדת ברחבי ניו יורק גם בשעה זו, וההערכות הן שסופת השלגים תישאר באזור גם במהלך יום שלישי. מצב חירום הוכרז, ובעקבות כך שלושת נמלי התעופה הודיעו על עצירת פעילותם. אזורי ישיבה חיצוניים נסגר ואתרי החיסונים נסגרו, אך התלמידים ימשיכו ללמוד מהבית

מצב חירום הוכרז בניו יורק, הן ברחבי המדינה ע"י המושל קואומו והן בחמשת רובעי העיר הגדולה בארצות הברית, וזאת בעקבות סופת השלגים העוצמתית שמכה בכל רחבי צפון-מזרח ארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיימס סקוור, הבוקר (צילום: AP)

 

עבור מרבית תושבי המדינה, המצב בשקיעה היה דומה למדי למצב בזריחה - כמות אדירה של שלג יורדת, ביחד עם הרוח המקפיאה.

נכון לשעות הצהריים של יום שני, בסנטרל פארק ירד 13 אינץ' (כ-33 ס"מ) של שלג. כמויות גדולות של שלג ירדו גם בנמלי התעופה הגדולים בעיר, ביניהם לה גוארדיה (10 אינץ', כ-25 ס"מ) וקנדי (8.5 אינץ', כ-21.5 ס"מ). בעיירה בלרוז (Bellerose) בלונג איילנד אף נמדדו 17 אינץ' (כ-43 ס"מ) של שלג.

 

 

בפועל, מאז שעות הצהריים השלג ממשיך לרדת, כמעט באופן בלתי פוסק, כך שבבוקר יום שלישי כבר צפויה כמות כפולה ממה שירדה עד כה: "הרוחות חזקות מאוד ויוצרות תנאי בליזארד ברחבי אזור הטריי-סטייט. בחלק מהאזורים מדובר ברוחות במהירות של כ-65 קמ"ש", הסביר דומיניק רמוני משירות מזג האוויר הלאומי (NWS).

 

שד' ברודוויי, הבוקר (צילום: AP)

 

כאמור, סופת השלגים העוצמתית הביאה לכך שמצב חירום הוכרז ברחבי ניו יורק, והמושל קואומו הפציר בתושבים שלא לעלות על ההגה, ובמקום הומלץ להישאר בבתים עד שהסופה תחלוף: "אם אתם לא עובדים חיוניים, אין שום סיבה לצאת מהבית כרגע", המושל סיפר בראיון לתחנת רדיו בעיר.

 

צפו בשידור הישיר מטיימס סקוור:

 

במקביל להכרזה על מצב חירום, בעיריית ניו יורק הכריזו על שורה של צעדים: חוקי החנייה לא יאכפו (ליתר פירוט, החוקים בנוגע לאיסור החנייה באחד מצדדי הרחוב כדי לאפשר את ניקיונו), ספריות ציבוריות נסגרו, מסעדות נאלצו לסגור את אזורי הישיבה החיצונים ורוב התורים שנקבעו לקבלת חיסון נגד קורונה בוטלו. לעומת זאת, בתי הספר יישארו פתוחים, אם כי במתכונת מקוונת בלבד.

 

מסעדות נאלצו לסגור את אזורי הישיבה החיצוניים (צילום: AP)

 

אם לא די בכך, כלל הטיסות שתוכננו להתקיים היום בשלושת נמלי התעופה המרכזיים של העיר (קנדי ולה גוארדיה, בנוסף לניוארק שבניו ג'רזי) בוטלו.

 

 

 

 

בנוסף, בוטלו כל קווי הרכבת שאינם תת-קרקעיים. כלומר, הרכבת התחתית ממשיכה לפעול, אך ישנם דיווחים על עיכובים רבים משעות הבוקר.

כאמור, סופת השלגים צפויה להימשך במהלך כל שעות הלילה. אזהרת הסופה החריגה שפורסמה ע"י שירות מזג האוויר צפויה להסתיים לקראת שעות הבוקר של יום שלישי, אולם שלג ימשיך לרדת לאורך כל היום ואל תוך הלילה הבא.

 

טיימס סקוור, מוקדם יותר היום (צילום מסך מתוך יוטיוב)

 

מחוץ לבורסה בניו יורק, מוקדם יותר היום (צילום: AP)

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE