הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקרית קטלנית בדרום פלורידה: 5 סוכני FBI נורו במהלך פשיטה על ביתו של חשוד בהפצת פורנוגרפיית ילדים
בפעם הראשונה מזה יותר מ-12 שנה, סוכני FBI נהרגו בעת מילוי תפקידם כאשר פשטו על בית בעיר סאנרייז מצפון למיאמי. מותם של השניים נקבע במקום, ושני פצועים עוברו לבית החולים. פצוע נוסף לא נזקק לאשפוז; מנהל ה-FBI: "הסוכנים שנפלו הם דוגמה מצוינת לגבורה"

שני סוכני FBI נורו למוות ושלושה נוספים נפצעו במהלך פשיטה שנערכה הבוקר (שלישי) בעיר סאנרייז שבמחוז בראוורד, צפון-מערבית למיאמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת הירי, הבוקר בסאנרייז (צילום: AP)

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 6:00 בבוקר (שעון מקומי), אז כוחות רבים של ה-FBI פשטו על בית שבו התגורר, גבר החשוד בהפצת פורנוגרפיית ילדים. ג'ים מארשל, דובר משרד ה-FBI במיאמי, הוסיף כי בית המשפט הפדרלי במדינה אישר את צו המעצר כנגד החשוד, שירה לעבר הסוכנים ונהרג במהלך האירוע.

 

 

שעות ספורות לאחר התקרית הקטלנית, ב-FBI פרסמו את זהות ההרוגים: הסוכנים דניאל אלפין ולורה שוורצנברגר. כמו כן, ב-FBI מסרו ששניים מהשוטרים שנפצעו פונו לבית החולים, שם מצבם מוגדר כ"יציב", ואילו הפצוע השלישי קיבל טיפול ראשוני בזירה, אך לא נזקק לאשפוז.

 

כוחות שיטור והצלה רבים הוזעקו לאזור בעקבות הירי (צילום: AP)

 

כוחות שיטור והצלה רבים הוזעקו לאזור בעקבות הירי (צילום: AP)

 

"בכל יום, סוכני FBI מסכנים את חייהם כדי לשמור על העם האמריקאי", מסר כריסטופר ריי, מנהל ה-FBI, "הסוכנים אלפין ושוורצנברגר הם דוגמה מצוינת לגבורה. תמיד נכבד ונזכור את ההקרבה שלהם, ונמשיך לעמוד לצד משפחת ה-FBI ומשפחות הסוכנים, כדי להתגבר יחדיו".

 

 

בשלב זה לא פורסם שמו של החשוד, שכאמור נהרג במהלך התקרית הבוקר. כמו כן, לא ברור אם הוא נהרג במהלך חילופי האש עם ה-FBI, או שמא שם קץ לחייו. קודם לכן, התקשורת המקומית בדרום פלורידה דיווחה כי חמוש התבצר בדירה, ורק בסמוך לשעה 9:00 בבוקר הוכרזה חזרה לשגרה.

מדובר בפעם הראשונה שבה סוכן FBI נהרג בעת מילוי תפקידו מאז 2008, אז הסוכן סמואל היקס נורה למוות במהלך פשיטה שנערכה על בית בפנסילבניה ששימש כמוקד הברחת סמים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE