הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשיפה: תמונות של נערה צעירה מתכרבלת עם אפשטיין בטיסה על ה'לוליטיה אקספרס' אחרי VIP "הכל כלול" בדיסניוורלד
תיעוד מחריד הודלף אמש בשעות הליל ליומון הבריטי הדיילי מייל בו נראה הפדופיל המורשע ואיל ההון ג'פרי אפשטיין מכורבל לצד נערה חשופת רגליים לאחר טיול מיוחד בדיסניוורלד - המטוס נח בפאלם ביץ' לא הרחק מאחוזתו הפרטית של המיליארדר

תמונות חדשות של ג'פרי אפשטיין מתכרבל עם צעירה השוכבת על ברכיו על הסיפון של מטוסו הפרטי בדרך חזרה מביקור VIP בדיסניוורלד נחשפו עתה על ידי הדיילי מייל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צילום: דיילי מייל

התמונות האפלות מספקים הצצה לסגנון הראוותני של המיליארדר שהורשע בפדופילה בשנת 2008, וליכולתו להשיג נערות צערות ככל שירצה כדי לספק את יצריו האפלים.

בתמונה נראה אפשטיין שמצא את מותו בנסיבות מסתוריות בשנת 2019, מביט בפניה של נערה צעירה אותה הוא חובק בזרועותיו בעודו כורך את ידיו סביב גבה כאשר רגליה חשופות למצלמה.

התמונות שצולמו בשנת 2004 מתעדות את הנערה הבלתי מזוהה בעודה ישנה לאחר יום ארוך בפארק השעשועים המפורסם 'דיסניוורלד' שבפלורידה כאשר לפי מקור בכיר מתברר כי גם שותפתו וחברתו לשעבר, גיליין מקסוול, נמצאת הייתה על טיסת התענוגות.

 

(צילום: דיילי מייל)

במקביל, תמונות אחרות מראות את אפשטיין "נהנה מהחיים" בכפר הנופש בעודו אוכל ארוחת צהריים מוקף במשפחות אחרות בבופה 'ארמון הקריסטלים' שב'ממלכת הקסם' בדיסניוורלד.

על פי הדיווחים הקבוצה שהגיעה עם אפשטיין לא הייה צריכה לעמוד בתורים וקיבלה סיור VIP 'ממתקן למתקן' ברחבי הפארק.

אנשי העסקים שהתלוו לאפשטיין בנופש ה"הכל כלול" עשו זאת "על חשבונו", ביניהם כאמור גיליין מקסוול, שרה קלן, והדוגמנית הסלובקית נדיה מרצינקובה, כך לפי מקור.

 

(צילום: דיילי מייל)

תמונת הנערה הצעירה השכובה על ברכיו של אפשטיין צולמה על ה'לוליטה אקספרס' שעשתה דרכה מדיסניוורלד לפאלם ביץ', לא הרחק מאחוזתו של אפשטיין, אותה אחוזה שבה לדברי קורבנותיה של גיליין מקסוול עברו מספר נערות התעללות מינית לכאורה בידיה ובידי אפשטיין.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE