הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הבחין בשוטרים וטמן להם מארב": נחשפו פרטים חדשים על תקרית הירי הקטלנית בדרום פלורידה
חקירה ראשונית העלתה כי החשוד, אב לשלושה ילדים בשנות ה-50 לחייו ללא עבר פלילי, הבחין בשוטרים המתקרבים לביתו באמצעות מצלמת אבטחה, ובכך הספיק לשלוף כלי נשק ולירות בחמישה סוכנים לפני שהגיעו לדלת ביתו

מוקדם יותר השבוע נהרגו סוכנו FBI בעת מילוי תפקידם לראשונה מאז שנת 2008, ומוקדם יותר היום (רביעי) נחשפו פרטים חדשים על הפרשה, לרבות על החשוד שירה למוות בשני הסוכנים ופצע שלושה נוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, שלשום בפלורידה (צילום: Getty Images)

 

כזכור, כוחות רבים של ה-FBI הגיעו לבית בעיר סאנרייז, צפון-מערב ממיאמי, כדי לעצור את הדייר הנחשד בהפצת פורנוגרפיית ילדים. כאמור, במהלך הפשיטה החשוד ירה לעבר הסוכנים, פגעה בחמישה מהם וגרם למותם של שניים.

שעות ספורות לאחר התקרית הקטלנית, ב-FBI פרסמו את זהות ההרוגים: הסוכנים דניאל אלפין ולורה שוורצנברגר. כמו כן, ב-FBI מסרו ששניים מהשוטרים שנפצעו פונו לבית החולים, שם מצבם מוגדר כ"יציב", ואילו הפצוע השלישי קיבל טיפול ראשוני בזירה, אך לא נזקק לאשפוז.

כעת נחשף כי היורה הוא דיוויד לי הובר בן ה-55, אב לשלושה ילדים שעד שלשום מעולם לא הסתבך עם החוק. בתקשורת המקומית בדרום פלורידה דווח כי הובר התגרש מאשתו (ואם ילדיו), והוא ניהל חברת ייעוץ ואף החזיק ברישיון טיס מסחרי.

 

גופתו של אחד מסוכני ה-FBI שנהרג בתקרית, שלשום בדרום פלורידה

 

מעבר לפרסום שמו, ב-48 השעות האחרונות התפרסמו מספר פרטים נוספים על התקרית הקשה. כך למשל, חוקרי ה-FBI סבורים כי הובר הבחין בסוכנים העומדים לפשוט על ביתו באמצעות מצלמת אבטחה ביתית שהותקנה. בשל כך, הוא הספיק לשלוף כלי נשק ולפתוח באש לעבר הסוכנים לפני שהם דפקו על דלת ביתו.

לאחר מכן הובר התבצר בבית, וכעבור שלוש שעות כוחות מיוחדים של המשטרה וה-FBI נכנסו לבית ומצאו אותו ללא רוח חיים. עם זאת, בשלב זה לא פורסם האם הוא שם קץ לחייו, או שמא נהרג במהלך חילופי האש עם השוטרים.

במקביל, פרטים חדשים פורסמו על שני הסוכנים שנהרגו: אלפין בן ה-36 התגייס ל-FBI והחל את הקריירה שלו במשרדי הבולשת בבירת ניו יורק, אולבני. שוורצנברגר בת ה-43, ילידת קולורדו, התגייסה ל-FBI בשנת 2005.

 

כוחות שיטור והצלה רבים הוזעקו לאזור בעקבות הירי (צילום: AP)

 

"דן ולורה יצאו מביתם בבוקר יום שני כדי למלא את המשימה שלשמה נשלחו - להגן על העם האמריקאי. הם היו חלק בלתי נפרד מהצוות שלנו, והם ייזכרו כגיבורים לעד", מסר ג'ורג' פירו, בכיר במשרד ה-FBI במיאמי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE