הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מספר 1 בעולם: טלגרם הפכה לאפליקציה הפופולרית בדירוג ההורדות העולמי
לא ברור אם מדובר בציוציו של אילון מאסק, במדיניות הרשתות החברתיות המסורתיות, או בהכרזת וואטסאפ על שינוי מדיניות הפרטיות, אך כרגע טלגרם מובילה את העולם בהורדות

ציוץ בן שתי מילים של אילון מאסק מה-7 בינואר בו אמר לעוקביו "השתמשו בסיגנל" סייע לתדלוק מיליונים בהורדות של אפליקציות המסרים המיידים סיגנל וטלגרם.

חשוב מכך, טלגרם, אפליקציית המסרים עם יכולות העברת הקבצים הכבדים המשודרגת, אף עלתה מאז לראש טבלת הורדות האפליקציות בעולם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



מאסק, האיש העשיר בעולם, אמר לעוקביו בחשבון הטוויטר המונה יותר מ-46 מיליון אנשים "להשתמש בסיגנל" בחודש שעבר על רקע החששות לגבי מדיניות פרטיות מעודכנת עבור WhatsApp בעלת למעלה ממיליארד המשתמשים.

במקביל, ב-12 בינואר, ימים מספר לאחר שמאסק צייץ בטוויטר, הודיעו בטלגרם כי הם "עלו על 500 מיליון משתמשים פעילים. [וכי] 25 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו ב-72 השעות האחרונות: 38% הגיעו מאסיה, 27% מאירופה, 21% מאמריקה הלטינית והיתר מארה"ב". עתה, כמעט חודש מאוחר יותר, חברת האנליסטים 'סנסור טאואר' מדווחת כי טלגרם היא למעשה האפליקציה המורדת ביותר בעולם לחודש ינואר. כשמאחוריה, סיגנל ניצבת במקום השלישי.

בדצמבר, טלגרם דורגה במקום ה-9 ברשימה, ווואטסאפ דורגה במקום ה-3, מאז ווטסאפ 'נפלה' למקום ה-5. סנסור טאואר מעריכה כי הורדות טלגרם המשיכו לעלות ולמעשה עלו פי 3.8 מאז ינואר 2020, עם 63 מיליון עצומים בחודש שעבר. מייסד החברה, המיליארדר פאבל דורוב זיכה את ההצלחה של טלגרם ל"עקביות" בפוסט בערוץ הטלגרם האישי שלו.

"במשך 7.5 השנים האחרונות שמרנו באופן עקבי על פרטיות המשתמשים שלנו ושיפרנו באופן קבוע את איכות ומאפייני התכונות של האפליקציות שלנו", אמר והציע "מאמץ ממוקד [שהופעל] לאורך זמן רב" יביא להצלחה. בין אם זה ב"ספורט, בלוגים, אמנות, קידוד, עסקים או לימודים". ולא רק משתמשי ווטסאפ עברו לטלגרם. שמרנים רבים שנפגעו בטוויטר, בפייסבוק וביוטיוב נאלצו למצוא פלטפורמה חדשה.

מציוץ של מאסק ועד שמרנים שמוצאים בית חדש בעקבות מדיניות ערוצי המדיה החברתית המסורתית, נראה כי טלגרם נהנה מאוד מההגירה הגדולה בחודש שעבר. אם אתם תוהים מה הופך את טלגרם למיוחדת כל כך - ובכן - החברה הציבה את זה בציוץ:

"יש משתמשים שאוהבים את אחסון הענן הבלתי מוגבל, חלקם אוהבים את האפליקציות חוצות הפלטפורמות, חלקם את המסירות של טלגרם לפרטיות ואבטחה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE