הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החיים בחוץ נראים כמו סרט מדע בדיוני? הנה 5 סדרות ריאליטי של נטפליקס שיחזירו אתכם למציאות
לצד סדרות מז'אנרים שונים, נטפליקס מציגה קשת רחבה ומרשימה של סדרות ריאליטי מעניינות, כאלה שיעזרו לכם לשרוף את הזמן בבית, ועל הדרך, להיחשף לעולמות שונים ורחוקים. ריכזנו עבורכם 5 סדרות שאתם חייבים לראות

כולנו תקועים בבית, זה המצב. החדשות הטובות הן שתמיד אפשר לפנות לטלוויזיה ולמצוא לא מעט תכנים איכותיים, מעניינים, מצחיקים, ודרמטיים. נטפליקס בהחלט עומדת בראש הרשימה ומהווה את הבחירה המועדפת של רבים ברחבי העולם, ובצדק. תוכלו למצוא שם סדרות וסרטים, מכל הבא ליד, ובמגוון ז'אנרים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לצד סדרות דרמה, היסטוריה, קומדיה, אנימציה, ועוד, קיימות כמה סדרות ריאליטי שוות במיוחד, ולגמרי כדאי שתכירו אותן:

1. Best Leftovers Ever

מדובר בפורמט ייחודי וחביב בו מתמודדים שונים, בעלי ניסיון במטבח, מקבלים שאריות מזון, ויוצאים למשימה מורכבת: לבשל מהשאריות מנות גורמה, טעימות ומגוונות. בסיבוב הראשון המתמודדים צריכים לשלב כמה שיותר שאריות מזון במנות, ובסיבוב השני לעומת זאת, על המתמודדים להכין מנה ממטבח ספציפי, למשל רומני, איטלקי, ספרדי, צרפתי וכדומה. 

הזוכה מקבל פרס על סך 10,000 דולר, וכמובן את התואר המכובד. מנחת התוכנית היא ג׳קי טוהן והיא לגמרי מצליחה לעשות עבודה מעולה, וליצור תוכנית קלילה ולא מחייבת. 

2. Dream Home Makeover

ריאליטי ממכר ומעניין במיוחד אשר עוסק בתחום שכולנו אוהבים: עיצוב הבית. תקופת הקורונה הביאה איתה עניין רב סביב ״עשה זאת בעצמך״ כאשר ניתן לראות בכל מקום סרטונים שונים. עיצוב הבית גם הוא הצליח לתפוס מקום מרכזי בשנה האחרונה. המנחים הם זוג אמריקאי מתוקתק, סיד ושיי מק׳גי, אשר מגיעים לבתים שונים ברחבי אמריקה. לאורך כל פרק מתבצע תהליך ארוך ומרתק של עיצוב הבית, תוך הקפדה על תקציב, דרישות, צרכים, וטעם אישי. התוכנית לא מגיעה רק לבתי עשירים ובעלי עצמאים בלבד, ומנסה להעביר מסר כי לא צריך הון עצמי על מנת לשדרג את הבית. 

3. Voices of Fire

לאחר אין ספור תוכניות ריאליטי של שירה, אין ספק כי מדובר על תוכנית יוצאת דופן, אשר מתרחשת בלוקיישן מפתיע במיוחד: כנסייה. בכל פרק צוות של שופטים מנסים לבנות מקהלה, כאשר בכל פרק מתקיים אודישן. הסדרה אשר מתקיימת בלוקיישן מיוחד, מצליחה להציג כשרונות מיוחדים במינם, ומוסיקה נהדרת. 

4. The Fabulous Lives of Bollywood Wives

תוכנית זו עוסקת בחייהן של ארבע נשים הודיות, אשר מעניקה לצופה הצצה לתרבות העושר של הודו. נשמע זוהר, אך לעיתים הצפייה בסדרה לא פשוטה כאשר ניתן לראות פעמים רבות בהבדלי מעמדות קיצוניים. עם זאת, הסדרה ברובה מהנה וכייפית, והגיבורות עוסקות בנושאים יותר מסורתיים כגון משפחה, וחברים. 

5. next in fashion

מדובר בריאליטי קליל ומהנה, ומזכיר מעט את ״פרויקט מסלול״ המוכר והאהוב. המטרה המרכזית של התוכנית היא להכתיר את מעצב האופנה הבא של ארצות הברית. הזוכה יקבל פרס צנוע: 250 אלף דולר, וכמובן תהילה. המתחרים בתוכנית הם מעצבים בעלי ניסיון ורזומה, וחלקם אף עובדים בתחום ומנהלים מותגים משל עצמם. התוכנית עוסקת בעולם האופנה, וזונחת דרמה מיותרת, כך שהיא מדויקת עבור חובבי הז׳אנר. 



100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE