הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כ-100 כלי רכב נקלעו לתאונת שרשרת בטקסס: לפחות 5 נהרגו, עשרות נוספים נפצעו
כוחות ההצלה בפורט וורת' הכריזו על אירוע רב נפגעים בעקבות התאונה, וקיים חשש שישנם פצועים נוספים שנלכדו בתוך המכוניות. מצבם של חלק מהפצועים מוגדר כקשה, ופרמדיקים ממשיכים לסרוק את זירת התאונה בעורק התחבורה הראשי באזור. עומסי תנועה כבדים נרשמים באזור, והכביש לא צפוי להיפתח מחדש עד יום שישי

לפחות חמישה בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו בתאונת שרשרת ענקית שאירעה מוקדם יותר היום (חמישי) בעיר פורט וורת', מערבית לדאלאס. 

לפי הודעת רשויות החוק באזור, יותר ממאה כלי רכב מעורבים בתאונה, וקיים חשש שישנם פצועים לכודים בתוך כלי רכב נוספים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


יותר מ-100 כלי רכב מעורבים בתאונה, ביניהם משאיות

 

תחילת האירוע בסמוך לשעה 6:30 בבוקר (שעון מקומי) בכביש מהיר מספר 35 אשר חוצה את העיר החמישית בגודלה בטקסס מצפון לדרום.

 

 

מהודעת רשויות החוק עולה כי במהלך הלילה הגיעה לאזור סופה עוצמתית שהביאה עמה כמויות גדולות של גשם ושלג, וכתוצאה מכך עורק התחבורה הראשי כוסה בשכבת קרח עבה.

 

 

כאמור, ההערכות הן שישנם יותר ממאה כלי רכב שונים שמעורבים בתאונת הענק, לרבות מספר משאיות. לפחות חמישה נהרגו, ואל בתי החולים באזור הגיעו 36 פצועים - חלקם במצב קשה.

 

זירת האירוע, מוקדם יותר היום בצפון טקסס (צילום: AP)

 

דובר מכבי האש בפורט וורת', מייק דריבדל, סיפר כי הוכרז 'אירוע רב נפגעים', ופרמדיקים עוברים מרכב לרכב במטרה לבדוק האם ישנם פצועים נוספים.

 

 

"מדובר בזירת אירוע מאוד מורכבת, ובחלק מהמקרים הפרמדיקים מתקשים להגיע אל המכוניות עצמן", הסביר דריבדל והוסיף, "תנאי מזג האוויר לא ממש משתפרים, וזה גם מקשה על פעולות החילוץ. יש לנו צוותים שמפזרים חול על הכביש כדי שניתן יהיה לעבוד בצורה מהירה יותר".

 

 

 

הרשויות החלו לפנות את כלי הרכב מזירת התאונה

 

במקביל, כבר עתה ברור כי יידרשו שעות רבות על מנת לפנות את עשרות כלי הרכב מהכביש ולפתוח את הציר מחדש, כך שצפויים עומסי תנועה כבדים באזור במהלך 24 השעות הקרובות, לכל הפחות.

 

שידור ישיר מזירת האירוע:

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE