הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שוטרים הוזעקו לבית בעקבות הדיווחים על אירוע דקירה, רק אז התברר שמדובר במתיחה
כאשר שוטרים ופרמדיקים הגיעו לבית האחים במרילנד בחודש שעבר, הם מיד החלו לטפל באחד מהם שסבל מפצע דקירה בצווארו ושכב בשלולית דם. אלא שדקות בודדות לאחר מכן, הוא קם על רגליו והחל לצחוק. בהמשך התברר כי מעשה הקונדס תוכנן מראש, והאחים אפילו התקינו מצלמה נסתרת כדי לתעד את תגובת כוחות ההצלה

בסוף חודש ינואר, רשויות החוק במרילנד הוזעקו לבית במדינה בעקבות הדיווחים על אירוע דקירה. עם הגעתם למקום, השוטרים מצאו צעיר שוכב בשלולית דם ומחזיק חולצה על צווארו כדי לעצור את הדימום. לצדו עמד אחיו כשהוא מחזיק בסכין קצבים מגואלת בדם.

על פניו היה נדמה שמדובר בזירת פשע קשה ביותר - בפועל, במהרה התברר כי מדובר בבדייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה 

 

התקרית החריגה נחשפה אתמול (רביעי) ע"י המשטרה במחוז מונטגומרי, שמבקשת להעמיד לדין את שני האחים - דנידסון ג'ין בן ה-21 ופייר ג'ין בן ה-19 - בחשד שהזעיקו אמבולנס בניגוד לחוק, ובחשד שמסרו ביודעין דיווח כוזב, מתוך מטרה להונות.

"שני החשודים הללו גילו זלזול מוחלט בכלל תושבי המחוז, ובפרט אלו שנזקקו לשירותי חירום באותו יום", מסר מרכוס ג'ונס, "אלו שנאלצו להמתין לאמבולנס דקות נוספות, מכיוון שהפרמדיקים היו בבית הנ"ל, הם הקורבן האמיתי, ולא האחים".

 

 

האירוע החל בסביבות השעה 5:45 אחה"צ ביום ראשון, ה-24 בינואר, בסילבר ספרינגס - עיר הנמצאת כ-15 ק"מ צפונית לבירת ארה"ב, וושינגטון די. סי..

עוברי אורח - ככל הנראה שכנים מבוהלים - הזעיקו את המשטרה ודיווחו על כך ששני האחים "מתקוטטים בצורה אלימה". כאמור, עם הגעתם לבית השוטרים מצאו את האח הגדול, דנידסון, כשהוא שוכב על הרצפה ומתבוסס בדמו.

כאשר אחד השוטרים שאל את האח הקטן, פייר, מי עומד מאחורי הדקירה, הוא השיב: "לא התכוונתי לעשות את זה".

 

צמד האחים, פייר (משמאל) ודנידסון (צילום: משטרת מחוז מונטגומרי)

 

כוחות ההצלה הגיעו למקום והחלו להעניק לאח הגדול טיפול ראשוני, במקביל לכך שביקשו להזעיק למקום אמבולנס מיוחד שנועד לטפל בפצועים הקשים ביותר.

מדו"ח המשטרה עולה כי כשתי דקות לאחר מכן, דנידסון קם לפתע והחל לצחוק בקול רם, תוך כדי שהוא מספר שמדובר במעשה קונדס.

 

 

במהרה התברר כי מדובר בדם מזויף, וצמד האחים החביאו מצלמה בחדר כדי לתעד את תגובת השוטרים וכוחות ההצלה. בהמשך נודע כי שהאח הקטן היה זה שביקש מהשכנים להזעיק את כוחות המשטרה, אולם ככל הנראה רק שני האחים ידעו שמדובר במעשה קונדס ולא באירוע דקירה אמיתי.

כאמור, כעת צמד האחים צפויים לעמוד לדין, ומפקד המשטרה הסביר שמדובר בתקרית חמורה ביותר: "החשודים יצרו מצב מסוכן וכאוטי במכוון, הן עבור השוטרים והן עבור השכנים, ויש לנו הרבה מזל שהאירוע הזה הסתיים בלי פצועים או הרוגים".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE