הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: גנב טבעת אירוסין מבת זוגו, והציע נישואין לאישה אחרת
שתי הנשים שהיו בקשר רומנטי עם החשוד, ג'וזף דיוויס בן ה-48, לא היו מודעות לכך שהוא מנהל קשר רומנטי נוסף, והפרשה התגלתה די במקריות. במהרה התברר כי שתיהן נפלו קורבן לגניבה, וכעת מתנהל מצוד נרחב אחר האיש, שמבוקש גם בצפון קרוליינה ואורגון

רשויות החוק בפלורידה עורכות חיפושים נרחבים אחר תושב המדינה, אשר לפי החשד גנב מבת זוגו טבעת אירוסין והשתמש ביהלום כדי להציע נישואין לאישה אחרת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

לפי הודעת משרד השריף במחוז וולוסיה (אזור דייטונה ביץ', מצפון לאורלנדו) עולה כי החשוד הוא ג'וזף דיוויס בן ה-48, אך הוא עשה שימוש במספר שמות בדויים כגון "ג'ון בראון" ו-"מרכוס בראון".

התקרית החלה כאשר אישה תושבת אורנג' סיטי פנתה למשטרה בחודש שעבר וסיפרה שבן זוגה גנב ממנה טבעת אירוסין שקיבלה מבן זוג אחר. בתלונה שהגישה למשטרה, האישה סיפרה שהיא גילתה שבן זוגה מאורס לאישה אחרת, וכאשר ביקשה לבדוק את דף הפייסבוק של אותה אישה היא גילתה שהיא עונדת טבעת הדומה לשלה.

כאשר היא הלכה לבדוק בקופסת התכשיטים שלה, היא גילתה שהטבעת נעלמה, ועל כן הסיקה שדיוויס גנב אותה. אם לא די בכך, החשוד גם גנב ממנה טבעת יהלומים שהיה שייך לסבתא שלה, והשווי של שתי הטבעות נאמד ביותר מ-6 אלף דולר.

 

 

בשלב מסוים, האישה שנפלה קורבן לגניבה פנתה לאישה השנייה וחשפה את הפרשה, ובעקבותיה שתי הנשים סיימו את הקשר עם דיוויס.

 

החשוד, ג'וזף דיוויס (צילום: משרד השריף במחוז וולוסיה)

 

במהרה הסתבר כי גם האישה השנייה נפלה קורבן לגניבה (דיוויס לקח ממני לפטופ ומספר תכשיטים נוספים לפני שנעלם). כאמור, דיוויס עשה שימוש במספר שמות בדויים, וחקירה חשפה כי הוצאו צווי מעצר נגדו בצפון קרוליינה ואורגון. כאמור, הוא נעלם והמשטרה מנהלת מצוד נרחב אחריו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE