הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלה המאכלים שיש להימנע מהם ושיזיקו לעור פנים שלכם
גלו איזה מאכל גרם לחצ'קון לצאת בדיוק ברגע בו הוקרתם ביותר את עורכם החלק, וברשימה שלנו מחכה הפתעה אחת לפחות

העור שלך משקף את מה שאתה מאכיל את גופך, אומרים המומחים. לא משנה כמה עם קרמים או מוצרי ים המלח אתם מחליקים על הפנים בלילה, למאכלים שהכנסתם לגופכם במהלך היום יש השפעה חזקה יותר על הפחתת מראה הקמטים, אקנה וכתמי גיל. רופאת העור הידועה ד"ר מישל גרין מניו יורק אומרת שעודף מוצרי חלב, סוכר, מזון מהיר ואלכוהול עלולים להחמיר את מצב העור. היא מוסיפה כי הוכח כי מאכלים עשירים בפחמימות נקיות כגון לחם, דגני בוקר, אורז לבן, אטריות וסודה תורמים להתפתחות האקנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (קרדיט:דרימסטיימ)

להלן שמונה מזונות שכדאי להימנע מהם אם ברצונך להחזיר או לשמור על עור בריא זוהר:

1.בשר שמן: השומן הרווי בבשר גורם גדילת אינסולין, הממריץ הורמוני מין המגבירים את ייצור האקנה, אומרת גרין. "המפתח לבשר הוא לשמור עליו דל שומן", אמרה.

2.צ'יפס: יש להימנע ממאכלים מטוגנים אם אתה רוצה להיראות צעיר ככל האפשר, על פי ספרה של רופאת העור, השמנים המשמשים לטיגון מאכלים אלו גורמים לדלקת המובילה לעור מיושן ומקומט.

3.מים בבקבוקים: על פי Allure, ה-BPA בבקבוקי המים הוא סטרואיד שגורם לעור שלך להתפרץ מכיוון שהוא פועל כמו הורמון בגופך.

4.יותר מדי קפה: ד"ר אווה שמבן, רופאת עור מפורסמת, אומרה כי קפה מתנהג כמו חומר משתן ו-"לא יהפוך את העור ליפה". המומחית הסבירה שתאי העור שלנו עשויים מים ובכל זמן שהם מתכווצים, אתה מאבד את הזוהר והשמנמנות הזו. שמבן מציעה לשתות כוס מים על כל כוס קפה שתצרוך.

5.אוכל מהיר: גרין אומרת כי בעיות אקנה ועור קשורות לתזונה המערבית שבדרך כלל עשירה בקלוריות, שומן ופחמימות נקיות.

מזונות מהירים כמו המבורגרים, נקניקיות, נאגטס עוף ומילקשייק עשויים להגביר את הסיכון לפתח הפרעות בעור.

6.משקאות ממותקים: משקאות ממותקים פוגעים באספקת הקולגן שלך, ד"ר הווארד סובל, רופא עור בבית החולים לנוקס היל בניו יורק ומייסד סובל סקין, מוסיף כי משקאות מוגזים מכילים פוספטים וכאשר רמתם עולה, העור שלך מראה סימני קמטים והזדקנות מוקדמת.

7.מוצרי חלב: מחקרים מצאו קשר בין מוצרי חלב לאקנה וכן להפרעות עור אחרות. מחקרים מסוימים מצאו קשר חזק עוד יותר בין חלב דליל לאקנה בהשוואה למוצרי חלב אחרים. מומחים אומרים כי האשמים הם הורמוני הגדילה שנמצאים בחלב, שנועדו לעזור לעגלים לגדול, אך אינם מיועדים לבני אדם!

8.אלכוהול: שתיית אלכוהול מאיצה את תהליך ההזדקנות ומשנה את מרקם העור, אומרת גרין, מכיוון שהוא שואב נוזלים מהגוף. "פחות נוזלים עלולים להוביל להתייבשות ולהוריד לחות מהעור, תורמים ליובש", ואמרה "זה יכול לגרום לקמטוטים וקמטוטים להיראות בולטים יותר."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE