הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המעריצים של בריטני במחאה: ״בריטני נמצאת במצוקה, צריך לשחרר אותה״
סרט הדוקו החדש על בריטני ספירס לא מפסיק לעורר סערה בעולם כולו, וכעת המעריצים של הזמרת טוענים כי ספירס נמצאת במצוקה כבר שנים, כלואה בביתה, והגיע הזמן להוציא אותה לחופשי

התמיכה הציבורית בבריטני העלתה הילוך בשבועות האחרונים, מאז יצא הסרט הדוקומנטרי החדש אודותיה ״Framing Britney Spears״. המעריצים טוענים פה אחד כי בריטני כלואה בביתה שנים, ללא כל עצמאות על חייה האישיים, כאשר היא נמצאת תחת השגחת אביה כבר יותר מ-13 שנים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנושא המורכב מניע את המעריצים ואת המחאה  FreeBritney# לא מעט זמן, אך מסתמן כי כעת, לאחר שהסרט יצא לאוויר העולם, הם לגמרי הולכים על זה בכל הכוח. מעריצים רבים רואים בתמונות שבריטני מעלה סימני מצוקה וקריאה לעזרה, ויש מי שטוען כי גורם זר מנהל את חשבון האינסטגרם שלה. 

כזכור, באחד הסרטונים שהזמרת העלתה לעמוד האינסטגרם שלה, בו היא רוקדת ונראת לא מאוד יציבה נפשית, עוקב של בריטני כתב לה שבמידה והיא זקוקה לעזרה, שבסרטון הבא שהיא מעלה, שתלבש בגד צהוב. ואכן, כך קרה. בריטני הופיעה בסרטון, כמה ימים לאחר מכן, כשהיא לובשת חולצה צהובה. 

התיאוריות בנושא הן רבות, וכאמור, הן בהחלט צוברות תאוצה בשבועות האחרונים בעקבות הסרט. בעקבות הלחץ מצד המעריצים וסלבס נוספים מהתעשייה, המקרה של בריטני ספירס צפוי לחזור כעת לבית המשפט, כאשר העולם כולו מחזיק אצבעות שהצדק ייעשה, וסיפרס אכן תקבל את העצמאות המגיעה לה. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE