הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: איוונקה טראמפ החליטה שלא להתמודד על מושב הסנאט בפלורידה
על אף השמועות הרבות שעלו לאחרונה בנוגע לאפשרות שבתו של הנשיא לשעבר תחזור לוושינגטון, הבוקר פורסם שאיוונקה החליטה שלא להתמודד מול הסנאטור הרפובליקני המכהן, מרקו רוביו, בפריימריז. דוברו של רוביו: "הייתה להם שיחה נהדרת לפני כמה שבועות"

איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר, אינה מתכוונת להתמודד על מושב הסנאט בפלורידה בשנה הבאה, כך על פי הדיווחים ב"ניו יורק טיימס".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ, במהלך הקמפיין של אביה אשתקד (צילום: Getty Images)

 

בחודשים האחרונים התקבלו דיווחים שונים שאיוונקה מעוניינת להתמודד בבחירות הפריימריז של המפלגה הרפובליקנית בפלורידה, לקראת הבחירות למושב הסנאט שבו מכהן כיום מרקו רוביו.

רוביו צפוי להתמודד על שש שנים נוספות בסנאט בכל מקרה, ויתכן שהפופולריות היחסית גדולה שלו היא זו שגרמה לטראמפ לבחור שלא להתמודד על המושב.

ניק איאקובלה, דוברו של רוביו, סיפר ש"מרקו ואיוונקה שוחחו לפני מספר שבועות, והייתה להם שיחה נהדרת במהלכה איוונקה הציעה לתמוך במרקו בבחירות".

כזכור, היחסים בין משפחת טראמפ לרוביו ידעו עליות וירידות: במהלך הקמפיין לנשיאות ב-2016, טראמפ תקף את רוביו ללא הרף, אך בהמשך עם בחירתו היחסים בין השניים השתפרו.

 

רוביו וטראמפ (צילום: רויטרס)

 

על אף שאיוונקה טראמפ טרם פרסמה הודעה רשמית בנושא (מקורבים סיפרו ל'טיימס' שהיא אכן שללה את האפשרות להתמודד על מושב הסנאט), נדמה שהוא ינצח בקלות בבחירות הפריימריז ויתמודד על כהונה שלישית בסנאט בנובמבר 2022.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE