הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הצעת חוק חדשה מנסה למחוק את טראמפ מההיסטוריה: "לא יקבר בחלקת גדולי האומה, לא יקראו מבנים על שמו"
הצעת חוק שערורייתית חדשה של המפלגה הדמוקרטית מבקשת לצנזר את קיומו של הנשיא טראמפ מההיסטוריה האמריקנית

חברי קונגרס דמוקרטים הציגו הצעת חוק שתאסור על קבירתו של הנשיא דונלד טראמפ בבית הקברות הלאומי בארלינגטון, כמו גם לחקוק את שמו על גבי מבנים פדרליים או כל "סמל, אנדרטה או פסל המנציח אותו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המהלך ספג ביקורת נרחבת על כך שהציג את האובססיה של הדמוקרטים כלפי הנשיא טראמפ, שכבר לא מכהן בתפקיד, בתקופה בה עשרות מיליוני אמריקאים חסרי כוח וחסרי כסף בפיקודו של ג'ו ביידן.

הצעת החוק, שזכתה לכינוי "No Glory For Hate Act", תחיל את המגבלות על "הנשיאים לשעבר שהועמדו לדין פעמיים", תיאור ספציפי ביותר שחל רק על הנשיא ה-45 דונלד טראמפ.

שני ניסיונות ההדחה בראשות הדמוקרטים נגד הנשיא טראמפ - אחד מהם לאחר שעזב את תפקידו - נכשלו בצורה מרהיבה ומעולם לא התקרבו להצליח.

"על אף הוראת חוק אחרת, אסור להעניק כספים פדרליים או סיוע פיננסי פדרלי אחר למדינה, לאגף פוליטית שלה, או לגוף, אם כספים או סיוע כספי שכזה ישמשו לטובת בניין, קרקע, מבנה כלשהו, התקנה, או כל רכוש אחר הנושא את השם, או נקרא או נקבע לזכרו של כל נשיא לשעבר שהועמד פעמיים לדין", נכתב בהצעת החוק. בין המגבלות שצוינו כבר, הצעת החוק תמנע גם מהנשיא טראמפ שירותי דואר בחינם, כמקובל אצל נשיאים לשעבר.

כמות הפרטים המטורפים בהצעת החוק שקשורה לטראמפ מרהיבה.

נציגת הנותנת חסות להצעת החוק, לינדה סאנצ'ס (D-CA), פירטה בהצהרה: "למרות שטראמפ כבר לא בתפקידו, הוא עדיין צריך להיות אחראי על מעשיו ועל משלמי המסים לא לשאת את החשבון על מעשיו העתידיים. אני לא יכולה לדמיין לשלוח תלמידים בדרום קליפורניה - או בכל מקום באמריקה - לבית ספר שנקרא לכבוד נשיא בוגד". על החקיקה לעגו לא מעט באחרונה בשל מה שנראה כמפלגתיות עירומה וחסרת טעם בתקופה של משבר אמריקני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE