הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו בתיעוד: בת 13 חולצה מחדרו של פדופיל בבית מלון בפלורידה
המשטרה חיפשה אחרי הנערה במשך שעות ארוכות, כאשר הבלשים ידעו שהיא מתכוונת להיפגש עם גבר שאותו הכירה ברשת. למרבה המזל, אחד השוטרים הצליח לאתר את החשוד לאחר שעבר במספר בתי מלון, וזמן קצר לאחר מכן הצעירה חולצה

נערה בת 13 חולצה מחדר בבית מלון בפלורידה, לאחר שנלקחה לשם ע"י גבר בן 22 שאותו היא הכירה ברשתות, כך על פי רשויות החוק במרכז המדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, טיילר תומפסון, בבית המלון בפלורידה (צילום: משרד השריף במחוז וולוסיה)

 

תחילת האירוע בשעות הצהריים המאוחרות של יום חמישי האחרון, ה-18 בפברואר. הנערה, ששמה לא פורסם, לא חזרה הביתה מבית הספר, ועל כן סבתא שלה החלה לדאוג.

היא פנתה למשטרה לאחר ששוחחה עם מספר חברות של הנערה, שחשפו שהיא סיפרה על כוונתה להיפגש בבית מלון עם גבר שהכירה באינטרנט.

שוטרי משרד השריף במחוז וולוסיה (Volusia) פתחו בחקירה, אולם כל מה שהיה ידוע על אותו גבר זה ששמו מתחיל באות ט'. אי לכך, שוטרי משרד השריף החלו לנסוע בין בתי המלון השונים, תוך כדי שהם מציגים את תמונת הנערה לעובדים.

 

 

אחד מהשוטרים, רוייס ג'יימס, ביקר בשלושה בתי מלון לפני שהצליח לאתר את הצעירה. בסרטון שפורסם ע"י משרד השריף (ממצלמת הגוף של ג'יימס) ניתן לראות את השוטר מגיע לשלושת בתי העסק ומשוחח עם העובדים.

הוא הבין שמצא את בית המלון הנכון כאשר העובד הציג בפניו צילום של רישיונו של החשוד, שבהמשך זוהה כטיילר תומפסון בן ה-22. בהודעת המשטרה הוסבר כי בית המלון המדובר נמצא בעיר אדג'ווטר, כ-65 ק"מ צפון-מזרחית לאורלנדו.

בסרטון משרד השריף ניתן לראות כיצד ג'יימס מתקרב לחדר בסביבות השעה 2:00 בלילה, דופק על הדלת ומציג את עצמו כאחד העובדים. בשלב זה הדלת נפתחה ע"י החשוד, שהגיח מהחדר החשוך כשהוא ללא חולצה.

ג'יימס לא התבלבל ומיד הורה לחשוד להתיישב על הספה, ולפתע גם הנערה צצה מהחדר החשוך. השוטר שאל לשלומה, וכאשר זו אמרה שהיא בסדר, ג'יימס ביקש ממנה לחזור לחדר שינה לכמה רגעים.

 

לעת עתה החשוד שוחרר בערבות, אך משרד התביעה צפויים להוסיף סעיפים לכתב האישום (צילום: משרד השריף במחוז וולוסיה)

 

בשלב זה, ג'יימס ניסה לברר מהו גילו האמיתי של תומפסון, אך בתיעוד ניתן לראות כיצד החשוד לא עונה, ונדמה שהוא המום מכך שנתפס על חם.

מיד לאחר מכן, השוטר שאל שוב לשלומה של הנערה, ולאחר שזו סיפרה שכואבת לה הבטן, ג'יימס חזר על שאלתו לחשוד פעם נוספת: "אם אני אצטרך לשאול אותך שוב אני פאקינג אשתגע, בן כמה אתה?", הוא אומר. לבסוף החשוד מתרצה ומודה בכך שהוא בן 22, ועל כך הגיב השוטר: "נדפקת כהוגן".

בעודו ממתין להגעתם של שוטרים נוספים, ג'יימס מודיע ברשת הקשר שהוא "תפס אותם". כאשר מישהו פונה אליו ושואל :בן כמה הוא?", השוטר הגיב ואמר: "מבוגר מדי".

תומפסון נעצר והואשם בשני סעיפים יחסית זוטרים - 'שיבוש הסכם משמורת' ו-'קיום פגישה עם קטינה לאחר פיתוי מקוון'. על אף שהוא שוחרר בערבות בגובה 15 אלף דולר, במשרד התביעה המחוזי אמרו שסעיפים נוספים צפויים להתווסף לכתב האישום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE