הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"רובה תוצרת בית ב-350 דולר": מהפכת כלי הנשק המודפסים מפחידה את וושינגטון
לנשיא טראמפ זה לא הפריע, אך לממשל ביידן נראה שיש הסתייגויות רבות מכלי הנשק המודפסים, בינתיים אתרים של חובבי הז'אנר מפרסמים הוראות וטבלת מחירים זולה המסבירה איך וכיצד לעשות זאת בעצמכם

סבב ההקלות הבא של COVID-19 עשוי להביא לתשלומים ישירים של 1,400 דולר למיליוני אזרחים אמריקאים.

ישנם אנשים שיקנו אוכל, יחסכו כסף, ישלמו שכר דירה או חשבונות, אחרים יהמרו בשוק המניות, וחלקם עשויים לקחת את הכסף 'בחינם' ולהדפיס ממנו רובה תלת מימדי שלם בבית.

בינתיים, על פי האתר פיוצ'ריזם, הדפסת נשק עולה רק כ-350 דולר, כולל עלות המדפסת. ולכן יש אנשים שיעדיפו לקחת את הכסף למקומות אחרים.

הרתעה מחולקת, קבוצה מקוונת המקדמת ומפיצה כלי ירייה עם קוד פתוח המודפס בתלת מימד, תכננה באחרונה רובה חצי אוטומטי להדפסה בתלת מימד תחת השם FGC-9.

ה- FGC-9 מבטל את הצורך בחלקי אקדח מתוצרת מפעל. והעיצוב נוצר תוך התחשבות קפדנית בכל אחד, בכל רמת מיומנות, לייצור נשק בבית.

מגוף הנשק ועד התחמושת, ניתן להדפיס חלק ניכר מהאקדח. אך הקנה עשוי מתכת ולא ניתן להדפיסו במדפסת תלת מימד טיפוסית, לכן הוא נוצר באמצעות עיבוד אלקטרוכימי.

נראה כי העלות הכוללת של הנשק היא 350 $, כולל מדפסת של 250 $ ו-100 $ בחלקים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ובתוך כך, הימים בהם אנשים חולקים עיצובי כלי נשק מודפסים בתלת-ממד באינטרנט יכולים להיות מוגבלים.

ממשל ביידן הזהיר שוב ושוב שהם "יעצרו אקדחי-רפאים", כינוי לכלי נשק המודפסים ביתית.

הנה מה שכתוב באתר של ביידן:

"אחת הדרכים שאנשים שלא יכולים להשיג נשק באופן חוקי היא לקבל גישה לנשק על ידי הרכבת אחד לבד, או על ידי קניית ערכה של חלקי אקדח מפורקים או הדפסת תלת מימד של נשק עובד. ביידן יפסיק את התפשטותם של מה שמכונה "אקדחי רפאים" על ידי העברת חקיקה המחייבת שרוכשי ערכות נשק או קוד הדפסה בתלת מימד יעברו בדיקת רקע פדרלית. בנוסף, ביידן ידאג שהסמכות לייצוא כלי ירייה תישאר אצל משרד החוץ, ובמידת הצורך, יהפוך את הצווים של הנשיא טראמפ. זה יבטיח שמשרד החוץ ימשיך לחסום את הקוד לשימוש בנשק חם להדפסת תלת מימד באינטרנט".

בשלב זה מוקדם לראות לאן מהפכת כלי הנשק המודפסים תוביל את אמריקה בתקופה רבת זעזועים זו.

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE