הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פריצה אלימה לבית בניו יורק: התחזו לאינסטלטורים והתעללו בדיירים במשך 15 שעות
נסיבות האירוע עדיין נחקרות, אך במשטרה סיפרו שאחד מדיירי הבית נכווה בגבו באמצעות מגהץ רותח. בשלב מסוים הוא הצליח לברוח מבית הזוועות, אך כאשר שב עם המשטרה גילה ששני החשודים הספיקו להימלט. אם לא די בכך, הקורבן השני נעלם אף הוא, ולא ברור אם נחטף או שמא הוא מעורב בתקרית

רשויות החוק בניו יורק עורכות חיפושים נרחבים אחר שני גברים, שלפי החשד התחזו לאינסטלטורים כדי לפרוץ לבית בעיר, והתעללו קשות בשני הדיירים שהוחזקו כנגד רצונם במשך למעלה מ-15 שעות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שני החשודים, כפי שתועדו במצלמת האבטחה הביתית (צילום: משטרת ניו יורק)

 

תחילת האירוע ביום שני האחרון, כאשר בסביבות השעה 3:00 בצהריים הפורצים הגיעו לבית בשד' בארנס פינת רח' 227.

כפי שניתן לראות בתיעוד שפורסם ממצלמת האבטחה הביתית, הפורצים הגיעו למקום עם אפודים זוהרים וכלים, וכאשר הם דפקו בדלת הם סיפרו שנשלחו ע"י בעל הבית לטפל בבעיה בצנרת.

 

 

כאשר הדלת נפתחה, שני ה"אינסטלטורים" שלפו אקדחים ואזקו את ידיהם של הדיירים - שני גברים בני 28 ו-35.

צמד החשודים דרשו מהדיירים לתת להם כסף, ובמשך 15 שעות השניים התעללו בהם באופן אכזרי ביותר. כך לדוגמה, במשטרה סיפרו שהקורבן הצעיר מבין השניים נכווה בגבו, ככל הנראה לאחר שהפורצים הצמידו מגהץ רותח לעורו.

 

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

התעללות קשה זו נמשכה כל הלילה, ורק למחרת - בסביבות השעה 6:40 בבוקר - הקורבן הצעיר ניצל את העובדה ששני החשודים נרדמו, והוא הצליח לשחרר את ידיו ולברוח לבית סמוך, שם ביקש מהשכן להזעיק את המשטרה.

מספר ניידות הוזעקו לבית בברונקס, אך הפורצים נעלמו לפני הגעתם. בדיקה מהירה מצד הקורבן הצעיר חשפה ששני החשודים נמלטו עם כאלפיים דולר במזומן וטלפון נייד.

 

 

אם לא די בכך, מסתבר שגם הקורבן השני (בן ה-35) לא היה בבית כאשר השוטרים הגיעו למקום. עם זאת, במשטרה לא יודעים לומר בוודאות האם הקורבן השני נחטף באיומי אקדח, האם הצליח לברוח מהבית בכוחות עצמו או שמא הוא מעורב באירוע האלים.

הדייר הצעיר פונה לבית החולים ומאז כבר הספיק להשתחרר לביתו, ובמשטרה ממשיכים לערוך חיפושים נרחבים, הן אחר שני החשודים והן אחר הקורבן השני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE