הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורות בשירות החשאי: "מצבו השכלי של ביידן רע, ננסי פלוסי מנסה לקחת ממנו את האחריות להפעלת נשק גרעיני"
מגיש חדשות פוקס ניוז ג'ון בונג'ינו שהינו בעל קשרים בשירות החשאי ובעצמו סוכן לשעבר מדבר על מצבו המנטלי של ביידן "כסוד הגלוי הכי חשאי בבית הלבן, כמה זמן אפשר להסתיר את זה?"

מגיש חדשות פוקס-ניוז, דן בונג'ינו, שהינו הבעצמו סוכן לשעבר של השירות החשאי, אומר כי מקורות בסוכנות מוסרים לו שביידן במצב "רע" מבחינה שכלית.

גילוי זה מגיע כאשר מנהיגת הבית ננסי פלוסי (דמוקרטית - קליפורניה) מנסה להסיר את האחריות להפעלת הכוח הגרעיני של ארה"ב מביידן ולהעניקו לוועדה הכוללת את עצמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לדברי בונג'ינו:

"טוב, הם קוראים לזה השירות החשאי מסיבה כלשהי, אבל אני מקיים הרבה קשרים עימם, ואפילו מחוץ לאכיפת החוק, ואני אומר לך, לפי מה ששמעתי מאנשים ברשת שלי, כולם יודעים כמה זה גרוע. הוא. וכל אחד יודע". "זו לא תעלומה. זה הסוד השמור ביותר בבית הלבן. ואיך הם יכולים - תחשוב על זה. אנחנו רק בחודש השני של זה. כמה גרוע זה יהיה בעוד ארבע שנים? זו בעיה רצינית. זו לא בדיחה".

זה מסביר מדוע יש לפלוסי מוטיבציה כה להסיר את סמכויות "הפעילת הגרעין" ממנו, אם כי ראוי לציין כי הביורוקרטיה מנסה לסרס את סמכויות הנשיאות מזה זמן רב.

בחדשות אחרות הקשורות לנושא, מזכירת העיתונות בבית הלבן, ג'ן פסאקי, אמרה כי עליה לדחות תדרוך עיתונאים ביום שישי כדי שתוכל "להכין" את ביידן לטיולו בטקסס, למרות שחלף כמעט שבוע מאז סופות החורף במדינה.

כמו כן ביום חמישי, עלה סרטון בו נראה ביידן פשוט מדשדש מעל הבמה, מתעלם משאלה של כתב בתהליך, אך אם לשפוט לפי שפת הגוף של ביידן, יתכן שהוא אפילו לא היה מודע לשאלה.

 

דונלד טראמפ אמר כי בסופו של דבר ניתן יהיה להסיר את ביידן באמצעות התיקון ה-25, הקובע את תהליך הסרת הנשיא כשהוא חסר יכולת לביצוע תפקידו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE