הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרשה מזעזעת בדרום קליפורניה: מטפל סיעודי חשוד באונס בת 87 עם דמנציה
במשטרת סנטה אנה ממשיכים לבדוק האם חאון סנדובל תקף נשים נוספות בבית האבות, בו מתגוררים בעיקר קשישים עם דמנציה ואלצהיימר, אולם עד כה לא התגלו קורבנות נוספים. דו"ח המשטרה חושף שהפרשה התגלתה די במקריות, כאשר מטפל סיעודי נוסף עבר ליד החדר והבחין בנעשה

רשויות החוק במחוז אורנג' עצרו השבוע מטפל סיעודי בן 33, בחשד שאנס קשישה בת 87 הסובלת מדמנציה, בבית האבות שבו הוא עובד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, חואן סנדובל בן ה-33 (צילום: משטרת סנטה אנה)

 

המשטרה בעיר סנטה אנה חשפה את המעצר מוקדם יותר היום (שישי), אולם בפועל מעצרו של חואן סנדובל התרחש יממה אחת קודם לכן.

מדו"ח המעצר עולה כי בשעות הבוקר של יום חמישי, החשוד תקף את הקשישה בזמן שהלכה במסדרון בית האבות, והוא גרר אותה אל תוך חדרה והחל לתקוף אותה מינית.

 

 

למעשה, האונס המזעזע נעצר בפתאומיות רק בזכות העובדה שהחשוד שכח לסגור את דלת החדר, ומטפל סיעודי נוסף שעבר במקום הבחין בנעשה והזעיק את המשטרה.

בזמן שהעובד השני הזעיק את המשטרה ודיווח על המתרחש למנהלי בית האבות, מסיבה שאינה ברורה החשוד בחר להתלבש ולחזור לענייני עבודתו.

 

במשטרת סנטה אנה ממשיכים לחקור את הפרשה

 

בתוך כמה דקות מספר ניידות הגיעו לבית האבות, וסנדובל נעצר במקום ללא התנגדות.

המטפל הסיעודי מואשם באונס, התעללות בקשישים וחטיפה למטרת אונס, ובית המשפט קבע כי יהיה עליו לגייס מיליון דולר על מנת להשתחרר בערבות. נכון לכתיבת שורות אלו, סנדובל נותר במתקן הכליאה של מחוז אורנג'.

בשל חומרת מעשיו ולאור האוכלוסייה הפגיעה שמתגוררת במקום, בלשי המשטרה עברו בין הדיירים השונים במטרה לחשוף האם סנדובל פעל בצורה זו גם איתם. יותר מ-40 דיירי בית האבות שוחחו עם החוקרים, אך בשלב זה לא מסתמן שאין קורבנות נוספים.

עם זאת, במשטרה הדגישו שמרבית דיירי בית האבות הספציפי בסנטה אנה סובלים ממחלות קוגנטיביות קשות, לרבות דמנציה ואלצהיימר. עוד אמרו במשטרה כי ימשיכו לחקור את הפרשה, ובכוונתם לשוחח עם כל מי שבא במגע עם סנדובל בשלוש השנים האחרונות שבהן הוא עובד במקום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE