הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"טראמפ צפוי להכריז הערב על התמודדותו לבחירות 2024"
בנאומו הראשון מאז עזב את הבית צפוי הנשיא ה-45 לתקוף את אוזלת היד של ממשל ביידן בטיפול בנושאי הגירה, יחסי החוץ, כמו גם להודיע על התמודדות לבחירות 2024 - "46% מהרפובליקנים יעזבו את המפלגה אם יקים מפלגה שלישית"

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ישתמש בנאומו המיוחל בכנס הפעולה הפוליטית השמרנית ביום ראשון הקרוב כדי לתקוף את ממשל ביידן ולהבליט את תחומי אי ההסכמה במדיניות, כך אומר גורם בעל ידע ל"ניו יורק פוסט", תוך שהוא צפוי להודיע על התמודדותו לבחירות 2024.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המפקד הראשי לשעבר יפנה תשומת לב לנושאים כהגירה בלתי חוקית, מדיניות אנרגיה, סגירת בתי ספר, ופוליטיקת הזהויות.

מדובר בנאום הראשון של הנשיא ה-45 מאז שעזב את הבית הלבן ואת החיים הציבוריים, מאז טראמפ שתק בעיקר. וגם כאשר התבטא, זה היה בעיקר דרך הצהרות שפרסם בכתב או דרך דובר.

ראש המטה לשעבר בבית הלבן מארק מדוס חשף פרטים נוספים על הנאום הקרוב בראיון שנערך ביום חמישי בערב עם פוקס ניוז.

"ובכן אתם תראו נאום ביום ראשון המדבר לא רק על ההתחלה, אלא על איך העתיד עשוי להיראות, ואני מתרגש מכך", אמר.

"שוחחתי עם הנשיא טראמפ אמש לשיחה ארוכה למדי שבה דיברנו על אמריקה, לאן היא צריכה ללכת, ואיך ממשיכים בסדר היום של 'אמריקה פירסט'", המשיך מדוס, "אבל חשוב מכך, איך הנשיא הזה - ביידן - ערער את המדיניות המסוימת הזו תוך מספר ימים. ואנחנו רואים את זה”. "מה שנראה ביום ראשון הוא שנראה את תחילת התכנון של הממשל הבא. ואני יכול לומר לך, האנשים שנמצאים בראש הרשימה, לכולם יש את טראמפ כשם המשפחה שלהם". בנאומו המרכזי בוועידה השמרנית, צפוי גם המפקד ה-45 להכריז על עצמו כ"מועמד המשוער 2024".

"אולי אין לי טוויטר או חדר סגלגל, אבל אני עדיין אחראי", יהיה המסר של טראמפ. בשיחה עם Axios, יועץ טראמפ ג'ייסון מילר אמר כי הנשיא לשעבר מתכנן להישאר כוח במפלגה הרפובליקנית.

"טראמפ הוא למעשה המפלגה הרפובליקנית. התהום היחידה היא בין 'המקורבים' לבין הרפובליקנים העממיים ברחבי הארץ. כשאתה תוקף את הנשיא טראמפ, אתה תוקף את הבסיס הרפובליקני", אמר.

טראמפ צפוי גם לכוון לעשרת רפובליקני הבית שהצביעו להרשיעו במשפט ההדחה שלו ולשבעה סנאטורי ה-GOP שהצביעו יחד עם הדמוקרטים כדי להרשיעו.

סקר שפורסם בסוף השבוע מראה כי 46 אחוז מהמצביעים הרפובליקנים אמרו שהם יעזבו את המפלגה אם טראמפ יחליט ליצור משלו.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE