הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"הנאשם באמצע ניתוח?": תקרית חריגה בבית המשפט בקליפורניה
ד"ר סקוט גרין השתתף בדיון המקוון שנערך בבית המשפט לענייני תעבורה כשהוא עומד בחדר הניתוחים באמצע הליך כירורגי. על אף שביקש להמשיך בדיון, השופט ההמום דחה את הדיון למועד אחר והסביר: "אנחנו מנסים לשמור על הבריאות של אנשים, זה הדבר החשוב ביותר"

מנתח פלסטי מקליפורניה הצליח להפתיע את בית המשפט לענייני תעבורה, כאשר בשבוע שעבר הוא הופיע לדיון המקוון שנערך בעניינו במהלך ניתוח בבית החולים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ד"ר סקוט גרין (מימין) והשופט, שדחה את הדיון בעקבות הנסיבות

 

הדיון נערך ביום חמישי האחרון בבית המשפט בסקרמנטו, אולם בשל מגבלות הקורונה הדיונים נערכים באמצעות אפליקציית זום.

רגע לפני תחילת הדיון, פקיד בית המשפט פנה אל הרופא, ד"ר סקוט גרין, כדי לוודא הוא מוכן: "מר גרין, אתה זמין כרגע? נראה כאילו אתה עומד באמצע חדר ניתוחים", הוא אמר. ד"ר גרין לא היסס וענה, "כן, אדוני, אני בחדר ניתוחים, וכן אני מוכן לדיון".

למרות האור הירוק שניתן מהפקיד, השופט פחות התרשם מהנעשה: "אלא כן אני טועה, נדמה לי שהנאשם עומד באמצע חדר ניתוחים פעיל בעודו מעניק שירותים רפואיים למטופל. האם זה נכון מר גרין?", שאל השופט.

הרופא אומנם השיב בחיוב אך הסביר שישנו רופא נוסף בחדר הניתוחים: "יש מנתח נוסף כך שאני יכול להשתתף בדיון". עם זאת, השופט הורה לדחות את הדיון לתחילת מרץ: "מר גרין, אנחנו מנסים לשמור על הבריאות של אנשים, זה הדבר החשוב ביותר", הוא הוסיף וקבע כי גרין ישתתף בדיון מקוון נוסף, הפעם במשרדו, ברביעי במרץ.

 

 

כזכור, זו הפעם השנייה בשבועות האחרונים שבה השימוש באפליקציית זום בבית המשפט בארצות הברית מוביל לתקרית חריגה ומשונה.

עורך דין בטקסס שהשתמש באפליקציה במהלך דיון, מצא את עצמו מופיע על גבי המסך כחתול. השופט רוי פרגוסון החל לקיים את הדיון עם שני עורכי הדין, כאשר לפתע אחד מהם הופיע כחתול: "מר פונטון, אני חושב שאתה משתמש בפילטר בהגדרות שלך", נשמע השופט.

"אתה שומע אותי, אדוני השופט?", שאל עורך הדין, רוב פונטון, בעוד פניו העצובות של החתול מופיעות על גבי המסך, "אני כאן בלייב, אינני חתול".

פונטון הסביר שהמחשב המדובר שייך למזכירה שלו, והיא נתנה לבתה לשחק במחשב לפני הדיון, וזו כנראה שינתה את הפילטר: "הכל היה בסדר גמור, עד שהשופט התחיל את הדיון", שיחזר פונטון, "עברתי מחדר ההמתנה לשיחת הווידאו, ולפתע הפכתי לחתול".

השופט פרגוסון קיבל את הטענה, ולא נראה שהוא זעם במיוחד לאחר האירוע: "אני לא חושב [שפונטון] כלל ידע שהפילטר הזה קיים", הוא סיפר.

במהרה הסרטון הפך לוויראלי ושותף ברשתות החברתיות, ועל כך פונטון אמר: "מסיבה מסוימת, כולם צוחקים מזה. האמת שגם אני צוחק מזה, ואם זה מה שגורם לכולנו לחייך, אני בעד".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE