הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתגובה להשעייתו: חובש השליך בקבוקי תבערה במשרדי החברה
בתום מצוד שנמשך כ-12 שעות והתפרס על פני שלוש מדינות, רשויות החוק בפנסילבניה הצליחו לעצור את ריצ'רד וייט בן ה-37. כעת הוא צפוי לעבור הסגרה בחזרה לקונטיקט, שם יועמד לדין בגין המתקפה שלמרבה המזל הסתיימה ללא פצועים

חובש מקונטיקט נעצר במהלך סוף השבוע בחשד שהשליך לפחות ארבעה בקבוקי תעברה לעבר מטה חברת האמבולנסים שבה הוא עובד, כך על פי הודעת רשויות החוק המקומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כוחות המשטרה והכיבוי הוזעקו לאחת השריפות שנגרמו בעקבות השלכת בקבוקי התבערה

 

החשוד, ריצ'רד וייט בן ה-37, נעצר בסמוך לשעה 10:00 בלילה ביום שבת - כ-12 שעות לאחר שסדרת התקיפות האלימה החלה. במהלך חצי היממה הזו, וייט הספיק לברוח לפנסילבניה, שם נעצר ע"י המשטרה בעיירה טרבט (Turbot).

פדרו מיונוז ממשטרת קונטיקט הסביר שמעצרו של וייט התאפשר בזכות איכון סלולרי, וכעת נעשים מאמצים להחזירו מפנסילבניה באמצעות הסגרה.

כאמור, התקרית החלה בסביבות השעה 10:00 בבוקר ביום שבת האחרון בעיר מרידן, כ-30 ק"מ דרומית מבירת המדינה הרטפורד. וייט, שהועסק בחברת האמבולנסים האנטר'ס, היה מעורב בקטטה פיזית עם עובד נוסף. במשטרה סיפרו שהתקרית נבעה מכך שווייט הושעה מתפקידו בתום שימוע פנימי שנערך בחברה.

וייט נטש את המקום בזעם, ובשעה 4:17 הוא נכנס למשרדי האנטר'ס בעיר אולד סייברוק והצית את בקבוק התבערה הראשון. הוא נמלט במכוניתו מסוג פורד טאורוס, ובשעה 5:02 וייט שב למשרדי החברה במרידן (המקום שבו האירוע החל). מדו"ח המשטרה עולה כי הוא זרק את הבקת"ב מרכבו, ונמלט בשנית.

 

החשוד ריצ'רד וייט נעצר בפנסילבניה כ-12 שעות לאחר תחילת האירוע

 

במשטרה אף סיפרו שווייט חשוד במעורבות בשתי תקריות דומות שאירעו בקונטיקט בשעות הצהריים המאוחרות של יום שבת, לרבות תחנת כיבוי אש בעיירה רוקסברי.

כאמור, הוא נעצר בערב יום שבת בפנסילבניה, ובימים הקרובים הוא צפוי לעבור הסגרה בחזרה לקונטיקט, שם יועמד לדין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE