הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתפס במצלמה! "אפשר לנשקך?" קואמו מסתבך עם אישה שלישית הטוענת - "כפה עצמו עלי בחתונה, לא האמנתי ששפתיו על פני"
המושל של ניו יורק מסתבך שוב בשערוריית ההטרדה המינית הסוחפת את הפוליטיקה האמריקנית, עתה צעירה ששהתה עימו בחתונה טוענת "הוא ניסה לנשק אותי, הייתי המומה"

מושל ניו יורק, אנדרו קואומו, הואשם ביום שני כי התקדם אל עבר אישה ונתן לה נשיקה בלתי רצויה בחתונה ב-2019.

"הוא אמר, 'אני יכול לנשק אותך?'", נזכרה אנה רוך, בת ה-33, ל"ניו יורק טיימס", "הייתי כל כך מבולבלת והמומה ונבוכה".

ההאשמה מגיעה לאחר שצמד עובדות האשימו את בן ה-63 בהטרדה מינית בעבודה - כולל אחת שטענה כי המושל נישק אותה ללא אזהרה במשרדו במנהטן, דבר שהוא הכחיש.

בניגוד לשתי הנשים האחרות, רוך מעולם לא הועסקה אצל המושל, על פי הטיימס. היא הייתה חברה לשעבר בממשל אובמה ובקמפיין ביידן בשנת 2020, ונפגשה עימו באירוע חתונה צפוף שהתרחש בניו יורק בספטמבר 2019.

רגעים לאחר שהוצגה, היא טוענת כי המושל שם את ידו על גבה התחתון, שנחשף בשמלת גב פתוח. "הסרתי מיד את ידו בידי, דבר שהייתי חושבת שהוא אינדיקציה ברורה מספיק לכך שאני לא רוצה שייגע בי", אמרה ל"טיימס". אבל המושל כנראה לא קיבל את הרמז. הוא רק ציין כי רוך נראתה "תוקפנית" - ואז הניח את ידיו על לחייה ושאל אם הוא יכול לנשק אותה, על פי הדיווח.

"הפניתי את ראשי ולא היו לי מילים באותו רגע", אמרה וטענה שהייתה כה המומה, עד שנאלצה לשאול חברה אם שפתיו של המושל אכן נגעו בפניה כשהיא מתרחקת, ונאמר לה שהוא אכן מנשק את לחיה.

אחד החברים תפס את המפגש בסדרת תצלומים, כולל תצלום אחד שהועבר ל"טיימס" המציג את קואומו מחזיק את פניה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לא הייתה לי ברירה בעניין הזה. לא הייתה לי ברירה בדומיננטיות הפיזית שלו עלי באותו הרגע. וזה מה שמכעיס אותי".

מקרים אחרים של התנהגותו המצמררת בעבר של קואומו צצו מחדש ברשתות החברתיות על רקע ההאשמות על הטרדה מינית - כולל איך ביקש פעם מעיתונאית "לאכול את כל הנקניקיה" מולו ביריד מדינת ניו יורק 2016. דובר המושל לא התייחס ישירות לדבריה של המתלוננת השלישית, אלא הפנה להצהרה שקואומו פרסם ביום ראשון בלילה, שם ניסה להסביר את הטענות של עוזרותיו לשעבר כ"בדיחות" שהתפרשו כ"פלרטוטים לא רצויים".

"במידה שמישהו הרגיש כך, אני באמת מצטער על כך", נאמר בהצהרה.

בינתיים נראה כי העתיד הפוליטי שלו הולך ומגיע לקיצו לאחר שמספר דמוקרטים בכירים ניצלו את ההזדמנות לבקרו בפומבי בניסיון לדחוק אותו מהמרוץ לנשיאות ב-2024.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE