הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש ה-CIA לשעבר: "אני מתבייש להיות גבר לבן"
בכירים אמריקנים ממשיכים להפגין צורות התנהגות תמוהות, והפעם בערוץ MSNBC ולא פחות מאשר ראש ה-CIA לשעבר ג'ון ברנן, אם השם נשמע לכם מוכר , אז מדובר באותו האיש שאישר את הריגול נגד הנשיא טראמפ בשנת 2016

ראש ה-CIA לשעבר, ג'ון ברנן, גילה כי הוא מתבייש על היותו זכר לבן בערוץ הטלוויזיה MSNBC. במהלך ראיון ביום שני בתכנית "דד-ליין", טען ברנן שמעמדו כגבר לבן הביך אותו מכיוון שהרפובליקנים הלבנים לא מוכנים לקרוא למהומת הקפיטול תחת הכותרת 'התקוממות ומרד אזרחי'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לנקודה של קלייר [אחת מהאורחות האחרות], אני מתבייש יותר ויותר להיות זכר לבן בימינו, עם מה שאני רואה שגברים לבנים אחרים אומרים," אמר ברנן למארחת ניקול וואלאס, שצחקה בתגובה. אגב אותה ניקולס הציעה בעבר להפציץ במזל"טים אזרחים אמריקנים אשר לדעתה נחשבים כגורם 'מסוכן'.

"זה רק מראה, כי מלבד מעט יוצאי דופן, כמו מיט רומני, ליז צ'ייני, אדם קינזינגר, יש כל כך מעט רפובליקנים בקונגרס שמעריכים אמת, כנות ויושרה. וכך הם ימשיכו להסית את המדינה, כמו שדונלד טראמפ עשה", אמר ברנן שכראש ה-CIA היה אחראי על ריגול נגד הנשיא טראמפ בשנת 2016 מטעם הממשלה הפדרלית, ונראה כי מוכן לחלק מחמאות רק למועמדים רפובליקניים הנכונים לבקר את טראמפ.

"העובדה שיש לכך כל כך הרבה השלכות עבור הציבור האמריקני ועל חברי הקונגרס, שוב, כפי שאמרה קלייר, היא רק תצוגה מגעילה של פוליטיקה מחורבנת שבאמת לא אמורה להיות לה מקום בארצות הברית בשנת 2021", הוסיף.

אם כבר מדברים על פוליטיקה מחורבנת, ראוי לציין שברנן שיקר לקונגרס לגבי העובדה שה-CIA עקב אחרי הסנאט בשנת 2014, מעקב שנבע מהעובדה שסנאטורים מסוימים חקרו את שיטות העינויים של ארגון הביון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE