הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי גל השמועות: גל גדות מאשרת כי היא נמצאת בהריון שלישי
לאחר שהופיעה בטקס גלובוס הזהב עם שמלה מעוררת חשד, השחקנית הבינלאומית גל גדות החליטה לשים קץ לשמועות, והעלתה פוסט מרגש בו היא חושפת כי היא אכן נמצאת בהריון שלישי ומצפה לבייבי נוסף שיצטרף למשפחה

הופעתה של גדות בטקס גלובוס הזהב (שמלה לבנה ורחבה במיוחד של ז׳יבנשי) הצליחה לעורר לא מעט כותרות וחדשות כי ייתכן והשחקנית אכן בהריון. כעת, קצת פחות מיממה מאוחר יותר, החליטה גדות לאשר את השמועות והודיעה לעולם כולו כי אכן, היא נמצאת בהריון שלישי, כאשר היא פרסמה תמונה משפחתית לצד בעלה, ושתי בנותיה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וונדר וומן, גל גדות, העלתה פוסט רשמי לעמוד האינסטגרם שלה, בו מופיע תמונה של המשפחה, כשהיא כותבת: "Here we go again", כשידו של בעלה מונחת על בטנה, ושתי בנותיה נראות שמחות ומרוגשות. 

כזכור, גדות ובעלה התחתנו בשנת 2008, ומאז השניים חיים על הקו של לוס אנג'לס-ישראל. שנתיים לאחר שהתחתנו, הפכו להורים בפעם הראשונה לבתם הבכורה, אלמה. בשנת 2017 צירפו למשפחה תינוקת נוספת, מאיה. 

הזוג המתוקשר מאוד קנאי לפרטיות שלו, ובעיקר בכל הנוגע לבנות, אלמה (9) ומאיה (3), זאת על אף העובדה שהשתיים כיכבו לצד גדות בסרט ״וונדר וומן״ במשך מספר שניות בלבד. 



גדות, עם השמלה המדוברת

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE