הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זו התוכנית הסודית של קים קרדשיאן והיא צפויה להכניס לה מיליוני דולרים
הסכם הגירושים של קניה ווסט וקים קרדשיאן צפוי להכניס לשני הצדדים לא מעט כסף, אך כעת נחשף כי קים קרדשיאן כבר רקמה תוכנית ״עסקית״ חודשים ארוכים לפני הבשורה על הגירושים, אשר צפויה לנפח לכוכבת הטראש את חשבון הבנק

אין ספק כי הגירושים של קים קרדשיאן וקניה ווסט הם מהפרידות המתוקשרות ביותר בביצה בשנים האחרונות, כאשר ברור כי השניים הולכים להרוויח לא מעט כסף מהפרדת הכוחות המשותפת. אך כעת, לפי הדיווחים, מסתבר כי קים בנתה תוכנית כבר חודשים קודם לכן (תשעה חודשים אם תרצו לדעת במדויק), אשר צפויה להכניס לה לא מעט כסף, ובעיקר, תשפוך אור על הפרידה המפתיעה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


התוכנית העסקית של קים היא למעשה, איך לא, תוכנית ריאליטי, במהלכה צוות אנשי מקצוע ליווי את הכוכבת בימים האחרונים של הזוג, לפני ההודעה על הגירושים. כך שאנחנו צפויים לקבל הצצה נדירה ומסקרנת לפרידה הסוערת ביותר בהוליווד. 

קים צפויה לככב בשתי סדרות ריאלטי שונות אשר צפויות לתעד את החודשים האחרונים לצד קניה. אחת מהן היא העונה ה-20 של ״משפחת קרדשיאן״, ואילו השנייה תעלה בשירותי הסטרימינג, כמעין סדרת המשך לתוכנית ״משפחת קרדשיאן״. אמנם העסקה של קים טרם אושרה באופן רשמי, אך לפי הדיווחים היא צפויה להכניס לכיסה למעלה מ-100 מיליון דולר.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE