הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר 14 יום אשפוז: הנסיך פיליפ עוזב את בית החולים, אך לא לביתו
כזכור, לפני שבועיים התאשפז הנסיך פיליפ בבית החולים לאחר שהתלונן בפני הרופא שלו כי הוא אינו חש בטוב. כעת, לפי הדיווחים הנסיך צפוי לעבור לבית חולים אחר על מנת לטפל בזיהום בו לקה

הנסיך פיליפ (99) נמצא באשפוז בבית החולים בשבועיים הקרובים, אך לאחר זיהום איתו הוא מתמודד הועבר לבית החולים "סנט ברתולומיאו" אשר נמצא במרכז לונדון, להמשך בדיקות וטיפול נוסף. לפי הדיווחים, פיליפ צפוי להישאר בבית החולים למשך שבוע נוסף לכל הפחות. גורמים מבית המלוכה מוסרים: ״פיליפ מתמודד עם המצב, ומרגיש נינוח״. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, הנסיך פיליפ יחגוג את יום הולדתו ה-100 ביוני הקרוב, ולמרות כי מדובר על האשפוז הארוך ביותר שלו, נראה כי הוא מתמודד באופן חיובי עם המצב. ״זה סימן חיובי שהנסיך עובר לטיפול בבית חולים אחר, אנו מקווים כי הוא ישוב בקרוב לביתו על שתי רגליים״ נמסר מהארמון. 

הנסיך צ'ארלס הוא היחיד בינתיים שביקר את פיליפ, וכזכור, הוא נתפס בעדשת הפפארצי כשהוא נראה טרוד ועצוב במיוחד. הביקור התרחש ב-20 בפברואר, כאשר מאז, אף בן משפחה אחר לא ביקר את הנסיך פיליפ. עם זאת, מקורבים לנסיך דואגים להבהיר כי כל בני המשפחה מקפידים לדבר איתו לפחות פעם ביום.



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE