הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
במשך שעות התנהלו חיפושים אחר בן 6 שאימו ובן זוגה דיווחו שנעלם: כשחוקרי הפרשה חשפו את האמת, היא הדהימה גם אותם
חוקרי המשטרה באוהיו פתחו את יום ראשון עם מסע חיפושים אחר הילד הנעדר, אולם בתוך שעות בודדות נפתחה חקירת רצח כנגד אמו ובן זוגה. בחקירתה הודתה הצעירה שהיא דרסה את בנה למוות לאחר שנטשה אותו בפארק, ובן הזוג סייעה לה להשליך את גופתו לנהר

בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון האחרון, בריטני גוזני בת ה-29 ובן זוגה ג'יימס המילטון בן ה-42 נכנסו לתחנת המשטרה בעיר מידלטאון שבאוהיו ודיווחו שג'יימס רוברט האצ'ינסון, בנה בן ה-6 של בריטני, נעלם.

באופן טבעי, דיווח זה הוביל להקפצת כוחות המשטרה שהחלו לסרוק את האזור, אולם כעבור פחות מיממה נרשמה טוויסט בעלילה: בני הזוג נעצרו בחשד שרצחו את הילד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימין: ג'יימס רוברט האצ'ינסון, הילד שנרצח. משמאל: אמו ובן זוגה החשודים

 

למעשה, בתוך שעות בודדות פרשת היעלמותו של הילד הפכה לחקירת רצח, ולפי החשד האם היא זו שהרגה את בנה ואילו בן זוגה השליך את גופתו לנהר.

כתב האישום שהוגש כנגד השניים חושף את נסיבות הרצח, וממנו עולה כי שבריטני ניסתה לנטוש את בנה בפארק מקומי כבר ביום שישי האחרון. כאשר הילד המבוהל ניסה להיכנס בחזרה למכונית, בריטני ברחה מהמקום תוך כדי שהיא "דורסת את הילד וגוררת אותו למרחק רב".

 

 

בחקירתה סיפרה האם שהיא שבה לפארק כעבור כחצי שעה, שם מצאה את בנה ללא רוח חיים לאחר שנפגע בראשו. עוד סיפרה שאספה את גופתו והחזירה אותה לביתה, שם היא החליטה להניח את הגופה על מיטתו.

למחרת היום, ג'יימס ובריטני העמיסו את גופת הילד למכונית המשפחתית, נסעו לנהר מקומי והשליכו אותה למים. עד כה, חוקרי המשטרה טרם מצאו את הגופה.

 

בני הזוג בבית המשפט, לצד אנדרטה שהוקמה לזכר הילד שנרצח

 

בריטני מואשמת ברצח, התעללות בגופה ושיבוש הליכי משפט. מלבד סעיף הרצח, כתב אישום דומה הוגש נגד ג'יימס.

דיוויד בירק, מפקד משטרת מידלטאון, הסביר שפרשת הרצח חריגה ביותר מכיוון שבריטני מוכנה לחשוף כמעט את כל הפרטים, למשל העובדה שניסתה לנטוש את הילד ודריסתו מיד לאחר מכן. ולמרות זאת, השאלה הגדולה שמעסיקה את החוקרים כעת היא מדוע הרצח בכלל התרחש.

 

 

"[בריטני] לא מראה שום סימנים של חרטה, אבל היא הודתה בכל המיוחס לה. אנחנו לא מצליחים להוציא ממנה מניע כלשהו", הסביר בירק.

מוקדם יותר השבוע בני הזוג הובאו בפני בית המשפט באוהיו, שלמרבה ההפתעה קבע כי בריטני תוכל להשתחרר בערבות בגובה מיליון דולר, וג'יימס יכול להשתחרר בערבות בגובה 100 אלף דולר. נכון ליום שני, שני החשודים נותרו במעצר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE