הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ארבעה ימים למועד השידור: האם הראיון של הנסיך הארי ומייגן ישודר?
אין ספק כי הראיון של הזוג המלכותי הינו פצצה דיפלומטית של ממש וגורם לסערה עוד בטרם שודר. כעת מסתמן כי מטעם הארמון מופעל לחץ אדיר לדחיית הראיון החושפני של הארי ומייגן

״חשפתם כאן דברים די מטלטלים״ הינה אחת התגובה של אופרה ווינפרי במהלך הראיון של הזוג המלכותי, הנסיך הארי ומייגן מרקל.  ובאמת, במהלך השבועות האחרונים, נראה כי העולם כולו, ובעיקר בארמון המלוכה, עסוק בראיון אשר צפוי להיות משודר בעוד ארבעה ימים בלבד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הזוג המלכותי, מתוך הראיון עם אופרה ווינפרי 

לפי הדיווחים, גורמים בכירים בארמון מפעילים לחץ עצום על רשת CBS על מנת לנסות ולדחות את מועד השידור של הראיון, זאת בעיקר, בעקבות מצבו הבריאותי של סבו של הארי, הנסיך פיליפ, אשר נמצא בבית החולים בשבועיים האחרונים. 

כזכור, בטיזרים הראשונים לקראת הראיון נחשף כי הארי סיפר לא מעט פרטים אישיים אודות הבחירה של הזוג לעזוב את בית המלוכה. פרטים איך לומר, שלא בדיוק מחמיאים למשפחת המלוכה. רוברט ג׳ובסון, הביוגרף מטעם משפחת המלוכה, טוען כי מדובר על בחירה אנוכית, חסר רגישות, אשר מונעת מאגו. 

מקורב להפקה אישר כי ב-CBS מודעים למצבו הרגיש של הנסיך פיליפ, אך עם זאת, אין לרשת כל מחויבות למשפחת המלוכה. כזכור, בחודשים הקרובים הנסיך הארי ומייגן מרקל צפויים לצרף למשפחה בייבי חדש, שיהיה אח או אחות לבנם הבכור, ארצ׳י. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE