הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הדוגווקר של ליידי גאגא: ״אני מתאושש ממפגש קרוב מאוד עם המוות״
ריאן פישר, הדוגווקר של הזמרת הבינלאומית לייד גאגא, חושף לראשונה את כל הפרטים מאותו ערב דרמטי, במהלכו נורה, ושני כלביה של גאגא נחטפו. פישר עדיין מאושפז בבית החולים, אך מצליח לשמור על אופטימיות ואף מוסר לגאגא: ״התמיכה שלך חיזקה אותי״

 ריאן פישר (30), הדוגווקר של הזמרת ליידי גאגא, לא דמיין שבמהלך טיול שגרתי עם הכלבים, ימצא את עצמו תחת ירי, ושני כלביה של הזמרת יחטפו. כזכור, הכלבה השלישית, מיס אסיה, נמלטה מהזירה, ונמצאה בריאה ושלמה, כאשר פישר הובל לבית החולים, ויצא מכלל סכנה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, פישר שובר שתיקה, כאשר הוא העלה תמונה מבית החולים, וכותב: ״לפני מספר ימים, כאשר האירוע קרה, מיס אסיה הייתה לידי וחיבקתי אותה חזק והתנצלתי שלא הצלחתי להציל את אחיה״. כזכור, שני כלביה של גאגא אותרו לאחר יומיים (על ידי אישה אלמונית), וחזרו לאנשיה של גאגא, אשר נמצאת באיטליה לצורך צילומים לסרט חדש. 

פישר מספר כי כעת הוא מתאושש מפגישה קרובה במיוחד עם המוות, הוא אסיר תודה על עזרת המשטרה. ״אני מאמין שהשוטרים נחושים להביא את הפושעים לדין״ כתב. לסיכום, פישר כותב ישירות לגאגא בפוסט: ״המשפחה שלמה עכשיו, התינוקות שלך חזרו. אני מודה לך על התמיכה בי ובמשפחה שלי, למרות המקרה הטראגי, זה הצליח לחזק אותי לאורך כל הדרך״. 

בנוסף, פישר הבהיר כי אין לו כל כוונה לעזוב את עבודתו בעקבות האירוע: ״אני מצפה לרגע בו אוצף בליקוקים ונשיקות מקוג׳י, אסיה, וגוסטאב. אביה של גאגא מסר: ״המשפחה מאושרת, הכלבים נבדקו אצל וטרינר, והכל בסדר, הם מאושרים״. 



שלושת כלביה של גאגא, מאושרים ובריאים

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE