הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ברח מטראמפ? זו הסיבה בגללה השחקן סשה ברון כהן עבר לאוסטרליה עם משפחתו
השחקן סשה ברון כהן ומשפחתו גרים בימים אלו בסידני, אוסטרליה. שמועות רבות עסקו בסיבות השונות למעבר המשונה של המשפחה. כעת, לפי מקורב לשחקן, נחשפת הסיבה האמיתית בגינה ברון כהן לקח את אשתו, הילדים, וברח לצד השני של העולם

סשה ברון כהן (49) עבר להתגורר לפני מספר חודשים בסידני, אוסטרליה. יחד עם אשתו השחקנית, איילה פישר, שהיא במקרה, אוסטרלית. אל הזוג הצטרפו כמובן, שלושת ילדיהם. כהן, אשר היה מועמד בטקס גלובוס הזהב שהתקיים לפני יומיים, בילה את ימיו במדידות של טוקסידו, כאשר כל מה שהיה עליו לעשות הוא להפעיל את הזום. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כזכור, כהן זכה ללא מעט נוכחות בטקס, כאשר שניים מסרטיו (״משפט השבעה משיקגו״ ו-״בוראט 2״) היו בין המועמדים הגדולים ביותר של אותו ערב, כאשר הוא עצמו מועמד על שני הסרטים. ואכן, ״בוראט 2״ הצליח לקטוף שני פרסים בקטגוריית הסרט הקומי, ובקטגוריית השחקן הקומי על הופעתו של כהן, אשר לא וויתר על ההזדמנות להתבדח בנאום הזכייה שלו, ואמר כי טראמפ בטח מערער על התוצאות. 

וזה מוביל אותנו לסיבה האמיתית בגינה כהן ומשפחתו ״ברחו״ לאוסטרליה. בניגוד לשמועות, אשר אמרו כי כהן עזב את ארצות הברית בעקבות מגפת הקורונה, כעת, לפי מקורב לשחקן, מסתבר כי המשפחה רצתה להתרחק מאמריקה של טראמפ, לתת הזדמנות לנשיא ארצות הברית החדש, ג׳ו ביידן, לתקן מעט את המצב, לפני שיחזרו.  



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE